وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

کودک من

شلوار

طرز درست کردن جلیقه برای تولد با تم اسباب بازیها

1391/12/26 10:04
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,700 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

فایل مورد نظر رو که شامل الگوی جلیقه و ستاره روی جلیقه است را از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود الگوی جلیقه

نکته : اندازه این جلیقه در حدود 16 اینچ پهنا 14 اینج از شانه تا پایین است. برای بزرگتر شدن جلیقه الگوی خود را بزرگتر یا برای کوچکتر شدن الگوی خود را کوچکتر برش دهید.

بعد از دانلود الگوی مورد نظر تکته ها را قیچی کنید و روی پارچه گذاشته و قیچی کنید

برای پشت سر جلیقه قسمت بزرگ پارچه را از وسط نصف کنید.

کودک من

کودک من

کودک من

طرز درست کردن ودی اسباب بازی

 دانلود فایل Pdf کارت دعوت جشن تولد با تم اسباب بازیها

رنگ آمیزی داستان اسباب بازی ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد