وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

تزیینات تخم مرغ نمونه 27

1391/12/29 16:34
نویسنده : وبلاگ کودک من
9,350 بازدید
اشتراک گذاری

بخاطر کمبود وقت برای تزیینات تخم مرغ تمامی تزیینات اضافی را در ادامه مطلب گذاشتم و هر کدام که نیاز به توضیح داشت را گذاشتم.

کودک من

در این نوع تزیین برای تن عروسک از لوله دستمال توالت استفاده کرده و بقیه تزیینات را با چسب آبکی به تخم مرغ چسبانده

کودک من

کودک من

کودک من

 تمام تخم مرغ را رنگ و نصف ان را در اکلیل فرو برید

کودک من

کودک من

کودک من

از سیم های تزیینی به عنوان پایه ای برای تخم مرغ استفاده کنید

کودک من

مدل اکلیلی

کودک من

بوسیله آبرنگ تخم مرغ رنگ شده

کودک من

با نخ های گلدوزی رنگین و یا با نخ کامواهای نازک و بوسیله چسب این تزیین درست شده

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

تمام تخم مرغ را چسب کاغذی زده و روی چسب را رنگ آمیزی کرده

کودک من

از خرده های پوست تخم مرغ برای تزیین استفاده شده و با چسب به تخم مرغ چسبانده

کودک من

مدل خرگوشی

کودک من

مدل درخچه ای

کودک من

 جای تخم مرغ ها را سوراخ می کنیم تا بتوانیم نوارهای باریک را برای درخچه بهش وصل کنیم.

کودک من

حلقه تخم مرغ

کودک من

رنگ آمیزی با مداد شمعی

کودک من

طرح مینی موس

کودک من

 هدیه برای کودکان

 آموزش تصویری هدیه تخم مرغی برای بچه ها

 دانلود رنگ آمیزی نقاشی برای عید نوروز

بهترین بازی‌ها برای تعطیلات عید نوروز

نمونه های تزیین سبد تخم مرغ برای عید سری 1

 نمونه تزیین سبد تخم مرغ دخترانه و پسرانه برای عید سری 2

 نزیین سبد کوچک نمونه 3

 آموزش تصویری تزیین سبد به شکل توتو نمونه 4

 نمونه های تزیین سبد توتو نمونه 5

 تصاویر سبد تخم مرغ برای عید سری 6

 طرز درست کردن سبد تخم مرغ نمونه 7

 تزیین سبد تخم مرغ با طرح مینی موس

 استیکرها برای تزیین سبد عید

 دانلود سبد ساده

 دانلود جعبه گیفت تخم مرغی

 آموزش رنگ کردن تخم مرغ عید

 تزیین تخم مرغ نمونه 1

 تزیین تخم مرغ نمونه 2

 تزیین تخم مرغ نمونه 3

 تزیین تخم مرغ نمونه 4

  تزیین تخم مرغ نمونه 5 (از طریق پوست پیاز)

 تزیین تخم مرغ نمونه 6

 تزیین تخم مرغ نمونه 7

 تزیین تخم مرغ نمونه 8

 تزیین تخم مرغ نمونه 9

 تزیین تخم مرغ نمونه 10

 تزیین تخم مرغ نمونه 11 (بوسیله اکلیل)

 تزیین تخم مرغ نمونه 12

 تزیین تخم مرغ نمونه 13

 تزیین تخم مرغ نمونه 14 (با طرح دیزنی)

 تزیین تخم مرغ نمونه 15 (با طرح میکی موس و دوستان)

 تزیین تخم مرغ نمونه 16 (طرح غواص)

 تزیین تخم مرغ نمونه 17 (طرح نقطه نقطه ای)

 تزیین تخم مرغ نمونه 18 (طرح موش)

 تزیین تخم مرغ نمونه 19 (طرح گوسفند)

 تزیین تخم مرغ نمونه 20 (تکنیک ورق آلومینیوم)

 تزیین تخم مرغ نمونه 21 (تکنیک نخ)

 تزیین تخم مرغ نمونه 22 (تکنیک مداد شمعی)

 تزیین تخم مرغ نمونه 23 (زنبوری)

 تزیین تخم مرغ نمون 24 (کاغذهای پانچ شده)

 تزیین تخم مرغ نمونه 25

 تزیین تخم مرغ نمونه 26 (دانلود طرح های کارتونی)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیر مهدی (سوده)
29 اسفند 91 17:50
http://www.niniweblog.com/upl/amirmahdim/13636997043.jpg http://www.niniweblog.com/upl/amirmahdim/13637019329.jpg http://www.niniweblog.com/upl/amirmahdim/13637019897.jpg http://www.niniweblog.com/upl/amirmahdim/13637020453.jpg سلام سال نو مبارک .این هم از سفره هفت سین ما!
سارا مامانی شیدا
30 اسفند 91 0:10
آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت ، که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف ، و من از دور ببینم که پر از لبخند است چشم و دنیا و دلت ، سال نو مبارک
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
30 اسفند 91 3:38
سال خود را با بهترین ۷ سین آغاز کنید : سلام قولا من رب الرحیم سلام علئ موسى و هارون سلام علئ ابراهیم سلام علئ نوح فى العالمین سلام علئ المرسلین سلام علئ إلیاسین سلام هی حتى مطلع الفجر
محمدحسين(قهرمان كوچك)
30 اسفند 91 5:14
دنيا رو برات شاد شاد و شادي و برات دنيا دنيا آرزو ميکنم *** عيدت مبارک عزيزم***
سانازی :)
1 فروردین 92 1:53
سلام سپیده جونم من واسه سفره هفت سینم خسلس زحمت کشیدم میشه ثبتش کنی اینجا ایده بگیرن!؟ میتونی بیای ببینی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد