وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من12 سالگیت مبارک

کودک من

شلوار

سیسمونی آقا بهراد

1391/5/7 23:12
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,216 بازدید
اشتراک گذاری

سیسمونی بهراد جان

 

تشک بازی

این تخت کنار مادر که از مارک Roba  تا 6 ماه مناسبه و تا وزن 11.5 کیلو گرم رو میتونه تحمل کنه.. در ضمن حالت گهواره هم داره. و بعدا میشه قدش رو کوتاه کنی و به عنوان کاناپه برای بچه استفاده کنی.  در واقع در چهار حالت می شه ازش استفاده کرد.

لوازم بهداشتی و فلاسک

پستونک . سرویس قابلمه.سرویس غذا خوری لیوان آبمیوه . قاشق تنظیم حرارت به به نینی.شیشه پستونک.و.....

جوراب ها و کفش ها . دندونی ساک مخصوص غذای گرم و پارچه خشکن نی نی

غلط گیر ظرف غذا مخصوص مکروفر .کتاب .برس و شانه شیشه شور . پد سینه

اینم کیک پوشک نی نی من که شبیح سرویس لحاف پسرم

اسباب بازی ها

        

    

  

در ضمن آقا بهراد در مسابقه "اتاق من" برنده شده بود.

http://www.behraaaad.blogfa.com/

 با تشکر فراوان از فاطمه خانم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان بهراد
6 مرداد 91 15:42
ممنون عزیزم
ني ني شكلك
6 مرداد 91 15:57
سلام وب زيبايي داريد به وب ما هم سر بزنيد و ما را از نظرات خوبتان بهره مند كنيد.موفق باشيد.
آتنا مامان روشا
7 مرداد 91 1:42
باعث افتخاره هر کدوم از عکسهای روشا رو که خواستید میتونید به اشتراک بگذارید. دختر من هنوز دندون در نیاورده قصد دارم جشن بگیرم حتما اطلاع میدم تا از عکسهاش استفاده کنید.
مسرور
23 آبان 91 14:16
سلام من دنبال گهواره مدل روبا هستم که خیلی از فرم و رنگ و سایزش خوشم اومده. میخوام از شما که داشتین بپرسم چقدر ازش راضی بودین؟ و آیا احیانا قصد فروشش رو دارین؟ مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد