وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد آوید عزیز با تم رنگین کمان

1392/1/14 15:38
نویسنده : وبلاگ کودک من
11,961 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

دسرام دو مدل ژله ی رنگین کمان، پودینگ نارگیل، پودینگ آلبالو، دسر کرم شکلات، ژله ی بلوبری با تزئین رنگین کمان و دسر بیسکویت با کرم کاستارد و شکلات رنده شده بودش
غذاها هم سالادالویه، سوسیس بندری، سوسیس انگشتی و پیراشکی گوشت بودش

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

اینا گیفت باکس آوید بودش...تقویم 92 به همراه کلیپ عکسای تولد تا یکسالگی آوید ، دو عدد لواشک پذیرایی و یک عدد مدادتراش فانتزی که با توجه به جنسیت رنگش رو انتخاب میکردم و توی باکس میذاشتم

کودک من

کارت دعوت

کودک من

کارت تشکر

کودک من

برگه یادگاری

کودک من

ساعت فانتزی آوید نشاندهنده ی ساعت تولد آوید کوچولو

کودک من

با تشکر از مامان آوید

http://cheshmberaheto.persianblog.ir/

لینکهای رنگین کمانی

طرز درست کردن ژله رنگین کمان

نمونه های ژله رنگین کمان

طرز درست کردن ژله رنگین کمان پرتقال

ژله دو رنگه در پوست پرتقال

کیک پروانه ای رنگین کمان

طرز درست کردن کیک رنگین کمان

طرز درست کردن کاپ کیک رنگین کمانی

آموزش تصویری تزیین رنگین کمانی کاپ کیک

کیک خالخالی

تولد پارمین

تولد سوژین

تولد ستاره

تولد مانلی

تولد رادین

لینک تولد 4 سالگی تسا

تولد بردیا

تولد روهان

تولد پرنیا

تولد ساینا

تولد آرام

تولد سپهر

تولد یونا

دانلود تزیینات کامل تم رنگین کمانی نمونه 2

دانلود کامل تزیینات با تم لوبیا رنگی

دانلود فایل PDF تزیینات خالخالی رنگین کمانی نمونه 1

جعبه گیفت خالخالی

فایل PSD تم رنگین کمان

مدل لباس رنگین کمانی

نمونه تزیینات رنگین کمانی

دانلود فایل PDF رنگین کمانی Happy Birthday

نمونه دیگری از تزیینات رنگین کمانی

فایل PSD تولد خالخالی

رنگ کردن رنگین کمان

کاردستی رنگین کمانی

دانلود تزیینات کامل رنگین کمانی (سری هشتم) + بنر رنگین کمانی

کاردستی بشقاب کاغذی رنگین کمانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی آوید
14 فروردین 92 2:11
سلام سپیده جونم سال نوی شما مبارک باشه.. عزیزم لطف کردی بابت ثبت کردن هفت سین و تولد آویدم... یه چند تا عکس دیگه از تولد هست میذارم که اضافه کنی...شامل فلش ، رد پا ، گیفت و برگه یادگاری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد