وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

دانلود جعبه گیفت به شکل متکا

1392/1/14 17:16
نویسنده : وبلاگ کودک من
5,259 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

اگر خاطرتون باشه در پست های مربوط به جعبه گیفت دانلود جعبه گیفت به شکل متکا رو گذاشتم که این لینکش بود :

http://koodakeman91.niniweblog.com/post988.php

و حال سری دوم دانلود جعبه گیفت به شکل متکا . . .

دانلود طرح بزرگ جعبه گیفت به شکل متکا

این طرح به اندازه 10×15 سانتی متر است.

دانلود طرح متوسط جعبه گیفت به شکل متکا

این طرح به اندازه 8.6 در 12.2 سانتی متر است.

دانلود طرح کوچک جعبه گیفت به شکل متکا

و این طرح در برگه 2 عدد جعبه گیفت کوچک 6.5 در 9.5 سانتی متر است.

کودک من

نحوه درست کردن جعبه گیفت به شکل متکا

جعبه گیفت مورد نظر را از لینکهای بالا دانلود کنید و برش دهید

کودک من

از قسمتهای نقطه چین تا بزنید

کودک من

قسمتهای بیرونی را با چسب آبکی بهم بچسبانید

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

لینکهای مربوط به جعبه های گیفت

آموزش تصویری جعبه

 آموزش تصویری جعبه ستاره ای

آموزش تصویری درست کردن جعبه گیفت مستطیلی

آموزش تصویری پاکت قلبی

نمونه کادو گرفتن گیفت

کادو گرفتن به روش سریع باز شدن

دانلود جعبه قلبی

جعبه گیفت مکعبی

دانلود جعبه گیفت

فایل PDF جعبه گیفت

طرز درست کردن کیف گیفت در 30 ثانیه

آموزش تصویری جعبه دایره ای

دانلود چند نمونه جعبه گیفت

چاپ چند نمونه جعبه گیفت

دانلود دو نمونه جعبه گیفت

نمونه جعبه گیفت به شکل کیف - کاسه و متکا

طرز درست کردن جعبه سبدی

جعبه سبدی قلبی

طرز درست کردن جعبه گیفت مکعبی

دانلود جعبه گیفت کشو دار

طرز درست کردن جعبه مثلثی

جعبه های مکعبی تم دار

جعبه گیفت گل لاله

نمونه جعبه گیفت برای پول

دانلود سبد ساده

جعبه های گیفت تم دار

دانلود جعبه گیفت تخم مرغی

جعبه مربع شکل بلند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

لطیفه و طنز
14 فروردین 92 18:28
هروز با جدیدترین و خنده دار ترین جوک ها پذیرای حضور گرم شما هستیم ...
خواهر فرناز
14 فروردین 92 19:28
شما به وبلاگمون دعوتین زودبیاین منتظریم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد