وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

سیسمونی آرشام جان

1391/5/7 23:03
نویسنده : وبلاگ کودک من
10,323 بازدید
اشتراک گذاری

سیسمونی آرشام جان

یکی از دوستان نمونه های لباس پسرونه خواسته بود. لباسهای ارشام جان رو تک تک براشون گذاشتم.

  

   

    

 

  

   

    

   

  

اسباب بازیها

اتاق آقا آرشام گل

پرده و فرش اتاق

سرويس كالسكه و كرير و صندلي غذا

 

وسایل خواب

وسایل حمام

حوله و پتو اسپانیایی

http://arsham_e_man.niniweblog.com/

با تشکر فراوان از سمانه خانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان نفس طلایی
7 مرداد 91 15:52
سمانه(مامان محمدرهام)
7 مرداد 91 16:31
سلام
ممنون از محبتت وزحمتی میکشی وممنون که جشنهای گل پسرم به نظرت برای ایده گرفتن مناسب بودن
سمانه(مامان محمدرهام)
7 مرداد 91 16:39
گلم میشه یه پیشنهاد بدم.

گالری سیسمونی زیر عکسهای هر بچه آدرس وبشم میذاره.معمولا"من بعد از دین به وب بچه ها هم سر میزنم .فکرکنم شماهم اینکاررو بکنی خوب باشه.


سلام. با تشکر فراوان. خانمی رو نوشته ها کلیک کنید به ادرس شخص مورد نظر می ره ولی چشم. ادامه مطلب هم ادرسشونو می زارم. ممنون.
marjan
7 مرداد 91 19:28
سپیده حان سلام..... من از طریق سوالای نی نی وبلاگ با وبت اشنا شدم.وقتی سوالتونو اونجا خوندم متوجه شدم خیلی فهمیده هستین.خیلی زیاد. اونجاهم جوابتونو دام خوشحال میشم پیش منم بیاین واگر باتبادللینک موفق بودین بگین
مامان کیان کوچولو
8 مرداد 91 3:22
سلام عزیزم ... ممنون از اینکه این پیشنهاد و دادین .. وبلاگ زیبایی هم درست کردین .. خیلی هم خوشجال میشم که کمکی هم به دیگران بشه ....چون خودمم از گالری سیسمونی خیلی استفاده ها کردم عزیزم پس با کمال میل از پیشنهادتو ن استقبال میکنم .. همیشه به ما سر بزنید لطفاً خوشحال میشم...
آرزو مامان نیکی
8 مرداد 91 9:22
مبارکش باشه عالی بود
الهام
8 مرداد 91 10:27
سلام دوست عزيز پرسيده بوديد كه ميشه عكساى سيسمونى پسرم رو بذاريد، ميخواستم بگم أشكالى نداره و خوشحال ميشم اگه به كسى كمك كنه
فری
11 مرداد 91 16:27
سلام سپیده جون ممنون که بهم سر زدی برام دعا کن نی نیت و از طرف من ببوس و بگو برام دعا کنه
فرناز خاله آرسن جون
10 شهریور 92 13:40
سلام خوشحال میشیم توی ایده های سیسمونی و جشن دندونی وبلاگ آرسن مارو هم بذارین ممنون میشیم arsen.niniweblog.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد