وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من12 سالگیت مبارک

کودک من

شلوار

آموزش درست کردن طاق بادکنکی

1392/1/17 10:53
نویسنده : وبلاگ کودک من
12,042 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

ابتدا باید یك پایه ثابت را برای درست كردن این مدل در نظر بگیرین مثل پایه میز بعد طناب محكمی را به آن پایه وصل كنید.

کودک من

سعی كنید بادكنكها را به یك اندازه پر كنید و انتهای دو تا بادكنك را به هم وصل كنید.

کودک من

بعد دو تا بادكنك را به همین روش درست كنید و به بادكنكهای قبلی به حالت پیچ خورده وصل كنید یعنی هر 4 تا بادکنک به هم وصل میشه و بعد روی طناب قرار میگیره.

کودک من

کودک من

کودک من

و همین روش را ادامه بدهید و بادكنكهای دیگه ای را به طناب وصل كنید و حالت قوس را ایجاد كنید.

کودک من

کودک من

کودک من

برای انتها باید بادكنكی را با شن و ماسه پر كنید و در قسمت پایین بادكنكها متصل كنید این بادكنك شنی باید هر دو طرف كار قرار بگیره تا قوس حفظ بشه و تكان نخوره.

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

پسندها (1)

نظرات (1)

زهره
5 اردیبهشت 93 19:16
سلام.امروز برای اولین بار با سایتتون آشنا شدم.از مطالب خوبتون استفاده کردم.مخصوصا این مورد که همیشه برام سوال بود که بدونم چطور این طاق با بادکنک درست میشه.واقعا ممنونم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد