وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد آراد جان

1391/7/28 8:01
نویسنده : وبلاگ کودک من
22,682 بازدید
اشتراک گذاری

جشن تولد آراد جان

تم زنبور

 

تزیینات خانه به شکل زنبور

کیک زنبوری

کارتهای تشکر از مهمانها

دلمه برای عصرونه

میز شام

http://aradnabzezendegi.niniweblog.com/

با تشکر فراوان از خاطره خانم 

لینکهای مربوطه

تولد نیلوفر

تولد محمد یاسین

تولد نیایش

تولد علی کوچولو

تولد محمد رهام

تولد آراد

 تولد آرشام

تولد امیر مهدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آراد(خاطره)
8 مرداد 91 0:09
ممنون عزیزم
نازنین مامان آروشا
8 مرداد 91 0:24
سلام عزیزم . مانعی نداره از نظر من . رایتکلیک وبلاگ آروشا بسته ست ایمیل بذار برام تا عکس ها رو برات ایمیل کنم.
مامان نفس طلایی
8 مرداد 91 0:32
مامان ریحانه
8 مرداد 91 1:40
سلام عزیزم لطف می کنی و سیسمونی ریحانه منو تو وبلاگت میذاری.ممنون.:
didi
8 مرداد 91 8:45
ممنون خوش باشید اوووووووووووووووووووووووووههه این همه بچه داری؟؟؟ ههه ههه
مامان پرنيا
8 مرداد 91 10:17
سلام تم زنبوريتون خيلي قشنگ بود فقط يك سئوالي دارم زنبورهاي روي كارت خودتون درست كردين يا خريدين؟


سلام. مامان آراد جان از بیرون اونا رو تهیه کردن.
مامان آراد(خاطره)
8 مرداد 91 13:33
سلام...عزیزم زنبورای روی کارتارو از بیرون آماده خریدم...
مامان آراد(خاطره)
11 مرداد 91 16:16
ما لینکتون کردیم...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد