وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

دانلود ریسه حروف انگلیسی از A تا Z

1392/1/19 17:40
نویسنده : وبلاگ کودک من
12,350 بازدید
اشتراک گذاری

 

کودک من

ریسه مورد نظر به این شکل است که فایل زیپ شده آن را برای دانلود گذاشتم.

کودک من

ریسه مورد نظر به این شکل است که فایل زیپ شده آن را برای دانلود گذاشتم. برای باز کردن فایل زیپ شده روی فایل مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه winRAR را انتخاب و بعد از آن گزینه آخر را کلیک کنید. فایل مورد نظر از حالت زیپ شده خارج و به صورت تصاویر در پوشه جداگانه نمایش داده می شود.

دانلود ریسه حروف انگلیسی از A تا z

لینکهای مربوط به ریسه ها

طرز درست کردن ریسه پرچمی

 طرز درست کردن گوی تزیینی

طرز درست کردن تزیینات قلبی

طرز درست کردن ریسه کاغذی قلب در قلب

طرز درست کردن ریسه گل قلبی

ریسه تولد با تم میکی موس

دانلود ریسه تولدت مبارک با تم میکی موس

 

دانلود حروف انگلیسی و اعداد برای بنر تولد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد