وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

دانلود شعر قهر و آشتی

1392/1/23 16:11
نویسنده : وبلاگ کودک من
69,033 بازدید
اشتراک گذاری

یادش بخیر وقتی مقطع راهنمایی بودم این شعر رو بصورت نمایش با دوستام اجرا کردم.

 

 

یادش بخیر وقتی مقطع راهنمایی بودم این شعر رو بصورت نمایش با دوستام اجرا کردم.

 

دانلود شعر قهر و آشتی

لا لا لا
لا لا لا

مثل شبنم که نمی مونه رو گل و پونه گرمای وفا می بره از دل همه کینه ها دلا میشه روشن

آی قهر نکن تو با من

باهات قهرم باز نکن دهن با من حرف نزن حسود نیاسود این چه کاری بود

چه دیر و چه زود نمی کنم آشتی
جای آشتی نذاشتی

ریزه ریزه، کم کم
دست بزار تو دستم
حرفِ شکفتن
دلای ما روشن

الاکلنگ رنگ و وارنگ

گل و گلدونه نعنا و پونه آشتی کنونه دلا می شه روشن آی قهر نکن تو با من
آی قهر نکن تو با من

چرا ز هم رنجیدن، به باغ آشتی گل چیدن، گل گفتن، گل شنیدن، دست به دست هم رقصیدن
همومک مورچه داره، بشین و پاشو خنده داره
اتل متل تتوله، گاو حسن چه جوره
عمو زنجیر باف، زنجیر منو بافتی
حیف نیست، چرا ز هم رنجیدن، به باغ آشتی گل چیدن، شربت مهر به لب نوشیدن

معلم درس وفا معلم نازنین ما با عشق و شور و غمخواری از جون و از دل کنار ما

چراغ راه معلم ما یار و همراه معلم ما

الا کلنگ
رنگ و وارنگ
گل و گلدونه نعنا و پونه
آشتی کنونه
گنجیشکه میخونه جیک حیک
چشات مهربونه جیک جیک
به یادم میمونه جیک جیک
این دور و زمونه جیک جیک
مهره که میمونه جیک جیک
چشات مهربونه جیک جیک
به یادم میمونه جیک جیک
چشات مهربونه جیک جیک
به یادم میمونه جیک جیک

لینکهای مربوط به دانلود آهنگهای کودکانه

دانلود ترانه کودکانه خاله شادونه (سری اول)

 دانلود ترانه کودکانه خاله شادونه (سری دوم)

دانلود آهنگ های عمو پورنگ (سری اول)

دانلود آهنگ های عمو پورنگ و امیر محمد (سری دوم)

دانلود آهنگ های عمو پورنگ و امیر محمد (سری سوم)

دانلود آهنگ های عمو پورنگ و امیر محمد (سری چهارم)

دانلود آهنگ های عمو پورنگ (سری پنجم)

دانلود آهنگ های کودکانه (سری اول)

 دانلود آهنگ تولد برای کودکان

دانلود آهنگ مل مل

دانلود آهنگ عمو زنجیرباف از عمو پورنگ

دانلود آهنگ ای ایران

دانلود آهنگ خانواده

شعر انار دونه دونه با صدای سید محمد سپهر عزیز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

طراحی سایت
9 تیر 92 13:08
خیییللییییی خووووووب بووووووووووووووووود
طراحی وب سایت
10 تیر 92 12:14
very goooooooooood
زهرا
24 تیر 92 14:02
سلام ممنون جدا عالی بود
آمنه
26 شهریور 92 11:59
خیلی ممنونم از شما 1 سال بود که دنبال این ترانه می گشتم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مر30 :-) :-)
سرور و سوسن
13 آبان 93 21:38
عالی بود خیلی خیلی قشنگ بود عاشقشم خخخخخخخخخخخییییییییییییلللللللللللللللللللیییییییییییییییییییی دددددددددوووووووووستتتتتتتتتتتتتتتششششششششش ددددددددددارررررررررررممممم
علی
10 دی 93 22:32
خیلی جالب بود تو سینما دیدم خیلی دنبالش بودم الن30 سالمه ولی لذت بردم باتشکر
طراحی سایت
17 دی 93 21:22
سلام خوب بود
علی امین زاده
27 دی 94 8:51
آن سالها فیلم خواهران غریب را در سینما دیدم. در حال دانلود فایل هستم. ممنون از اشتراک فایل.
jesica
28 آبان 97 17:47
Hello my name is jesica and I’m from U.K i can’t really read Farsy but I think it that is very fun and good so I like it🦄
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد