وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

سمبوسه رولی با طعم نعنا

1392/1/24 13:13
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,394 بازدید
اشتراک گذاری

سمبوسه رولی فقط یه پیشنهاد برای مراسم ها و جشن ها است. بسیار هم از نظر هزینه به صرفه است.

کودک من

سمبوسه رولی فقط یه پیشنهاد برای مراسم ها و جشن ها است. بسیار هم از نظر هزینه به صرفه است.

 

مواد لازم

 سيب زميني........................2 عدد درشت

پياز....................................1 عدد

نعنا خشك............................1 ق غ

رب.....................................1 ق غ

نمك و فلفل

1-سيب زميني و پياز رو خرد (نگيني) ميكنيم و در تابه سرخ ميكنيم

2- رب و نمك و فلفل رو هم اضافه ميكنيم و يك تفت كوچيك ميدي تا رب هم سرخ بشه

3- نعنا را اضافه ميكنيم و زير شعله را خاموش ميكنيم و مواد را به هم ميزنيم

4- از مواد بر ميداريم و گوشه نان لواش ميريزيم و نان را رول ميكنيم

بزرگي و كوچكي نان به سليقه ي شما بستگي داره ميتونيد نان لواش را 4 قسمت يا 2 قسمت كنيد و سمبوسه هاي متفاوتي داشته باشيد

5- در تابه سرخ ميكنيم

کودک من

کودک من

کودک من

با تشکر از سپیده عزیز

http://puriahelena.blogfa.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمد و ساقی
24 فروردین 92 13:36
سلام سپیده جون.به به من عاشق سمبوسه هستم.دستت درد نکنه بابات این پست خوشمزه خصوصی لطفا"
قالب های اختصاصی کودکانه
24 فروردین 92 14:56
قالب های کودکانه فانتزی با عکس کودک شما و تم دلخواه شما با زیباترین طرح ها و ارزان ترین قیمت ها نسبت به دیگر سایت ها از دیدن کارهای ما پشیمان نمی شوید با سفارش هر قالب یک بنر یا کارت پستال متحرک یا کد ایکون با اسم کودکتان کنار نوار ادرس به انتخاب شما به شما اشانتیون داده خواهد شد gogoli-temp.blogfa.com
مامان آنی
25 فروردین 92 11:59
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد