وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

مسابقه شماره 7 (کودک و کاردستی)

1392/2/5 22:09
نویسنده : وبلاگ کودک من
8,447 بازدید
اشتراک گذاری

وبلاگ "کودک من " مسابقه شماره 7 را تحت عنوان "کودک و کاردستی" برگزار می کند.

دوستان عزیز از کاردستی هایی که در قسمت "تزیینات + کاردستی " است استفاده می کنند و مانند یکی از کاردستی ها رو درست می کنند.

مطمئنا کاردستی که توسط خود کودک و با اندک کمک والدین درست شود جالبتر می باشد.

مهلت فرستادن کاردستی ها از روز شنبه 24/1/92 تا روز جمعه 6/2/92 می باشد.

در این مسابقه 2 نفر به عنوان داور به من کمک می کنند .

1- سارا خانم از وبلاگ "علی خوشتیب

2- مینا خانم از وبلاگ " فرشته های زمینی "

قوانین شرکت در مسابقه :

1- این مسابقه محدودیت سنی ندارد .

2- کاردستی ها باید حتما و حتما از کاردستی های موجود در وبلاگ "کودک من" باشد تا دوستان عزیز با نحوه درست کردن آنها آشنا شوند.

3- هنگام فرستادن آدرس عکس کاردستی خود لینک کاردستی را هم بفرستید.

جوایز این مسابقه :

اهدا کتابهای زبان انگلیسی مخصوص کودکان A Book for Ever 1 به همراه CD و در صورتیکه دوستان موفق به دریافت این کتاب در مسابقات قبلی وبلاگ "کودک من" شدند سطح 2 این کتاب به همراه 2 عدد CD به آنها تعلق می گیرد.

منتظر کاردستی های زیبای شما هستیم. 

نمونه ها در ادامه مطلب

وبلاگ "کودک من " مسابقه شماره 7 را تحت عنوان "کودک و کاردستی" برگزار می کند.

دوستان عزیز از کاردستی هایی که در قسمت "تزیینات + کاردستی " است استفاده می کنند و مانند یکی از کاردستی ها رو درست می کنند.

مطمئنا کاردستی که توسط خود کودک و با اندک کمک والدین درست شود جالبتر می باشد.

مهلت فرستادن کاردستی ها از روز شنبه 24/1/92 تا روز جمعه 6/2/92 می باشد.

در این مسابقه 2 نفر به عنوان داور به من کمک می کنند .

1- سارا خانم از وبلاگ "علی خوشتیب

2- مینا خانم از وبلاگ " فرشته های زمینی "

قوانین شرکت در مسابقه :

1- این مسابقه محدودیت سنی ندارد .

2- کاردستی ها باید حتما و حتما از کاردستی های موجود در وبلاگ "کودک من" باشد تا دوستان عزیز با نحوه درست کردن آنها آشنا شوند.

3- هنگام فرستادن آدرس عکس کاردستی خود لینک کاردستی را هم بفرستید.

جوایز این مسابقه :

اهدا کتابهای زبان انگلیسی مخصوص کودکان A Book for Ever 1 به همراه CD و در صورتیکه دوستان موفق به دریافت این کتاب در مسابقات قبلی وبلاگ "کودک من" شدند سطح 2 این کتاب به همراه 2 عدد CD به آنها تعلق می گیرد.

منتظر کاردستی های زیبای شما هستیم. 

محصل

کاردستی شماره 1 : فرناز عزیز 6 ساله

کاردستی یک روز تابستانی

http://farnazkhatoon.niniweblog.com/

محصل

کاردستی شماره 2 : نازنین عزیز 5 ساله

کاردستی تاج Happy New Year

کودک من

محصل

کاردستی شماره 3 : امین عزیز 9 ساله

 

ماسکهای هالوین

 

کودک من

محصل

کاردستی شماره 4 : مبینا عزیز 5 ساله

با خلال دندون درست کرد اولی که موهای فرفری داره با لباس آبی خودش دومی خواهر خیالی

http://roz86.niniweblog.com/

محصل

کاردستی شماره 5 : مریم عزیز

برگرفته از تم های زنبوری

 

http://maryam-zand.niniweblog.com/

محصل

کاردستی شماره 6 : پارسا عزیز 4 ساله

کاردستی بره ناقلا

کودک من
کودک من
محصل
کاردستی شماره 7 : نیلوفر عزیز 3 ساله

http://maryam-zand.niniweblog.com/

محصل

کاردستی شماره 8 : ویانا عزیز 6 ماهه

برف کاغذی

کاردستی دونه برف

کاردستی دونه برف

http://jojoo2012.niniweblog.com/

 محصل

کاردستی شماره 9 : محمد حسین عزیز 9 ساله

کاردستی لانه پرنده

12

10

http://www.pesaregolebaba.niniweblog.com/

 محصل
کاردستی شماره 10 : آیدین عزیز
برگرفته از تزیینات تخم مرغ در آلبوم نوروزی
محصل
کاردستی شماره 11 : مبینا عزیز 5 ساله
محصل
کاردستی شماره 12 : پرنیا عزیز 5 ساله
کاردستی گلها به مناسبت دهه فجر
محصل
کاردستی شماره 13 : آوینا عزیز 1 ساله
5 اردیبهشت 92
 محصل
کاردستی شماره 14 : امیر مهدی عزیز 1 ساله
 
 محصل
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان محمد و ساقی
24 فروردین 92 14:49
ممنون عزیزم چشم اطلاع رسانی میکنم
مامان علي خوشتيپ
24 فروردین 92 19:22
سلام سپيده جون
ممنون كه منو به عنوان يكي از داوران اين مسابقه انتخاب كردي
ولي چرا الان داورارو لو دادي.راحت ميشه خريدشون كه
من يكي رو با يه دست چلوكباب هم ميتونن راحت بخرن


هههههههه
مامان علي خوشتيپ
24 فروردین 92 19:22
يه وقت شركت كننده ها از داورا كم تر نباشن


نه بابا. امیدوارم همه شرکت کنند.
خواهر فرناز
25 فروردین 92 0:55
ممنون عزیزم
هم بابت دل مهربون وبزرگت هم بابت شرکت دادن فرناز تو مسابقه
راستی راستش را بگو فرناز این را قبلا درست کرده بود
به نظرت زشته بگم یه چیز دیگه درست کنه؟


مه خانومی به نظر من خوبه. اگه تمایل به فرستادن کاردستی دیگه ای باشید بجای این کار ثبت می شود.
سوگند(سپيده)
25 فروردین 92 12:18
سلام سپيده جون ميشه بيشتر توضيخ بدي يعني الان مثلا منم ميتونم درست كنم؟11 سالمه/يا مثلان بايد دست بچه هابديم درست كنن.ويا مادرا درست كنن؟اگه ميشه بيشتر توضيخ بده راستي ميشه يه بار عكس ني ني تو بزاري؟


سلام. همه می تونن شرکت کنند.
این کلیپ نده دخترم
http://koodakeman91.niniweblog.com/post56.php
مریم--------❤
26 فروردین 92 11:09
سلام عزیزم من این کاردستی رو خیلی دوست دارم چون با برادرزاده عزیزم نیلوفر که سه سالشه درستش کردیم و زمانی که من این و میساختم اون داشت شعر مربوط به زنبور رو حفظ میکرد و ماجرای جالب این بود که قسمتی که میگه نیش میزنی بلایی رو نیلوفر میگفت جیش میزنی بلایی
مریم--------❤
26 فروردین 92 12:08
http://www.niniweblog.com/upl/maryam-zand/13584490114.jpg کد عکس
مهتاب
26 فروردین 92 15:12
سلام سپیده جونم گفتی دخترم یکی از کاردستهارو درست کرده . من نمیدونم کدامش بوده فعلا توی وبم دوتا کاردستی که توی ایام عید درست کرده میزارم وسعی میکنم تا وقت هست چندتا از کادستی های وبلاگتو پرینت بگیرم تا دخترم درست کنه این کوچلو ما عاشق کاردستی حتما یک چیز خوشگل درست میکنه ممنون که گلم توی مسابقه شرکت دادی تا بعد
مامان یزدان
27 فروردین 92 13:46
حتما عزیزم شرکت می کنیم.ولی فکر کنم خودم باید درست کنم.یزدان خیلی کوچیکه.
مامان محمد و ساقی
27 فروردین 92 16:26
سلام سپیده جون.خسته نباشی ببخشا اینروزها کمی سرم شلوغ بود نتونستم بهت سر بزنم. به به دوستان چه کاردستی هایی درست کردند
لی لی
27 فروردین 92 16:26
سلام سپیده جون... خواستم پارسارو توی مسابقه کاردستی شرکت بدم اما کاش ادرس ایمیلی میزاشتی که عکسارو ایمیل کنیم...چون چیزی نبود منم لینک رو اینجا میزارم http://upload.ninifa.com/images/ta5hd5ifggwcx4ck7fxl.jpg http://upload.ninifa.com/images/5mirzuqghzwajt7cxhu.jpg تقریبا با کمک این لینک ساخته شد و اینقدر پارسا ذوق کرده بود که تصمیم دارم از این به بعد بیشتر کاردستیای وبلاگت رو درست کنه...مرسی بابت وب قشنگت http://koodakeman91.niniweblog.com/post1166.php
مریم--------❤
27 فروردین 92 19:19
سلام عزیزم
اگر میشه اون کاردستی بردار
راستی 9 ماهه چی بود جلوش نوشتی؟
من گفته بودم نیلوفر 3 سالشه
مرسی از زحمات شما در تهیه این کاردستی ها از سراسر نت


سلام. شرمنده. فراموش کردم و اصلاح شد.
مریم
28 فروردین 92 14:02
مرسی عزیزم
خواهر فرناز
28 فروردین 92 21:43
سلام سپیده جون میشه کاردستی فرناز را دئرشا حذف کنی فقط کاردستی پیدا باشه؟
مامان آنی
29 فروردین 92 1:33
سلام سپیده جون وقتت بخیر کاردستی دونه برف رو درست کردم لطفا یه سر به وبلاگ ویانا ی کوچولوی من بزن ممنون
مامان آرشیدا کوچولو
29 فروردین 92 16:07
مامان فعال مثل همیشه برا آرشیدا خمیر بازی درست کردم آیا توی وبتون آموزشش رو دارید که توی مساقبه شرکت کنیم تایید نکن
مامان محمد و ساقی
30 فروردین 92 13:14
محمدحسين(قهرمان كوچك)
30 فروردین 92 14:24
سلام خاله مرسي از لطفتون....
مامان علی خوشتیپ
1 اردیبهشت 92 10:58
چه کارای قشنگی البته دو نفر از نظر من برندن به دلایلی ولی خب نمی دونم چرا کارهاشون نیست اینجا
مامان علی خوشتیپ
1 اردیبهشت 92 15:12
شوخی کردم سپیده جون اون دو نفر قراره برام چلوکباب بخرن ولی کاردستی درست نکردن فکر کردن...من مو رو از ماست میکشم بیرون
مامان کوروش
1 اردیبهشت 92 16:23
سلام سپیده جون خسته نباشی عزیزم و خیلی مسابقه قشنگی گذاشتی منم شرکت میکنم سارا جون و مینا جون دیدید کامنتم رو
مهتاب
1 اردیبهشت 92 17:42
سلام سپیده جونم این کاردستی رو مبینا برای روز مادر درست کرده با الگو برداری از پست های شما http://www.niniweblog.com/upl/roz86/13665492431.jpg
مامان پرنيا
2 اردیبهشت 92 14:37
سلام سپيده جون اين آدرس عكس كاردستي پرنيا جون براي دهه فجر http://www.niniweblog.com/upl/parniyabapoorniya/13605652330.jpg
مامان امیر مهدی
5 اردیبهشت 92 16:14
سلام سپیده جون ممنون از اینکه منو به مسابقه قشنگت دعوت کردی ومتاسفانه امیرمهدی الان 10 روزه که مریض شده وهمش نق میزنه و نمیزاره کاری کنم .خواستم حداقل چند تا از کاردستیها رو درست کنم ولی انگار فرصت تا جمعه هستش.حالا 2 تاشو درست کردم.البته پرینت نگرفتم اندازه هاش تقریبیه http://www.niniweblog.com/upl/ferechteh2012/13668899138.jpg http://www.niniweblog.com/upl/ferechteh2012/13668899598.jpg
مامان علي خوشتيپ
7 اردیبهشت 92 0:23
سلام سپيده جون.مگر مسابقه به صورت راي گيري نيست؟انتخاب از بين اين كاردستيها واقعا سخته.همه كارها زيبا و ارزشمنده...


سلام. نه خانمی. چون رای گیری باعث می شه دوستان از من ناراحت بشن. من برای تمام کسانی که شرکت کرده اند جایزه در نظر گرفتم ولی فقط برای 3 نفر کتاب می فرستم.
مامان محمد و ساقی
7 اردیبهشت 92 1:08
سلام سپیده جان
مرتب می اومدم کاردستی ها رو می دیدم.خسته نباشی خانمی
با اجازه ی همه ی مامان ها و نی نی ها و بچه های گلی که زحمت کشیدن و با اجازه سپیده جون که منو لایق دونستن تا نظرم رو بگم.

1-کاردستی لانه پرنده(شماره 9-محمد حسین)
2-کاردستی یک روز تابستانی(شماره 1-فرناز)
3-کاردستی شماره 4(مبینا)





با تشکر فراوان.
مامان محمد و ساقی
7 اردیبهشت 92 1:09
به قول سارا جون سخت بود.به خاطر همین من بیشتر سراغ کاردستی بچه ها رفتم تا مامان ها
مامان محمد و ساقی
7 اردیبهشت 92 1:19
باز هم ممنون که منو لایق دونستی
مامان علی خوشتیپ
7 اردیبهشت 92 8:58
خصوصی عزیزم
مریم--------❤
11 اردیبهشت 92 14:04
مادر ای زیباترین گل باغ هستی روزت مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد