وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد مه سما عزیز با تم زنبور

1392/1/24 18:25
نویسنده : وبلاگ کودک من
6,730 بازدید
اشتراک گذاری

کارت دعوت

ریسه عکست

ریسه هپی

آویزها

لیبل نوش جان

بشقاب ها و اینکه چقدر خسته شدم که این زنبورها رو ته ظرف ها چسبوندم

قاشق ها و تزئیناتش

شکلات های تزئین شده

اینم پاپ کورن هایی که به بچه های کوچولو دادیم

با تشکر از زهرا خانم

http://zahra-ahad.niniweblog.com

لینکهای زنبوری

تولد نیلوفر

تولد محمد یاسین

تولد نیایش

تولد علی کوچولو

تولد محمد رهام

تولد آراد

تولد امیر مهدی

 تولد آرشام

تولد مهتا

تولد امیر حسین

تولد یکتا

تولد بردیا

تولد آروین

تولد آراد

تولد آویسا

تولد مسیحا

تولد سوین

تولد کیان

تولد پویان

تولد ساینا

تولد آرین

تولد آرین

تولد عرشیا

تولد مهدیار

تولد آیلی

تولد آرمان

تولد ویانا

تولد شایان

تولد بردیا

تولد آرنیکا

تولد سام

طرز کشیدن زنبور

نمونه اول

نمونه دوم

مدل لباس زنبوری

مدل دامن توتو زنبوری

آموزش درست کردن لباس مدل زنبوری (نمونه 1)

ریسه زنبوری Happy Birthday

بنر زنبوری (سری اول)

بنر زنبوری (سری دوم)

بنر زنبوری (سری سوم)

بنر زنبوری(نمونه چهارم)

دانلود فایل PDF تزیینات زنبوری

دانلود تزیینات زنبوری

برگه یادگاری زنبوری 

مدل زنبوری لاک ناخن

دانلود کلیپ تزیین بادکنک به شکل زنبور

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خواهر فرناز
24 فروردین 92 20:32
http://www.niniweblog.com/upl/farnazkhatoon/13521891180.jpg خوبه با کاردستی تابستانی؟ http://koodakeman91.niniweblog.com/post1601.php اینم ادرس مطلبتون میشه بگین چند تا میشه براتون فرستاد؟ اگه خوب نیست نذارش لطفا سپیده جون از حرفم ناراحت شدی؟ گفتم ایمیلم را به کسی نده!!!!!! ببخشید خیلی جا خوردم اصلا فکرشم نمیکردم عصبانی بودم ببخشید اگه ناراحتتون کردم برای اشتی حالا آشتی؟
دخملی شکلک
24 فروردین 92 20:37
سلام سپیده جان خواستم با توجه با ایام فاطمیه اگه ممکنه این اطلاعیه رو تو وبلاگتون ثبت کنید تا دوستان تو این فراخوان ثبت نام کنن....ازتون ممنون میشم متن مسابقه (((((((((دخملی شکلک برگزار میکند مسابقه با شکوه نی نی با حجاب...فقط مخصوص دخملا برای شرکت در مسابقه فقط کافیه: عکس با حجاب نی نی تون رو (فقط 1 عکس) توی یک پست به عنوان مسابقه نی نی با حجاب در وبلاگ قشنگتون قرار بدین و آدرس آپلود شده اون عکس رو برامون توی همین پست بزارید .... مهلــت ثبت نام از 24 تا 31 فروردین ماه و رای گیری از 1 تا 7 اردیبهشت ماه انجام میشه برندگان با توجه به تعداد رای دوستانشون مشخص میشه و به 3 نفر از دخملای گل هدایای ویژهای داده میشه جوایز به زودی در همین پست اعلام میشه..در صورت استقبال زیاد احتمال بالا بردن آمار نفرات برنده هم وجود داره))))))))))))) ممنون میشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد