وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من12 سالگیت مبارک

کودک من

شلوار

کاردستی باب اسفنجی هالووین

1392/1/26 0:53
نویسنده : وبلاگ کودک من
6,049 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

وسایل مورد نیاز برای این کاردستی کاغذ فوم سفید و سیاه - قیچی ساده - قیچی زیگزاگی و چسب آبکی است.

برای بدن باب اسفنجی از قیچی زیگزاگی استفاده کنید و یک مستطیل 2.5 در 3 اینچ قیچی کنید. برای قسمت پایین بدن باب اسفنجی از قیچی ساده استفاده کنید. برای پاها اندازه 1.5 در 1.4 اینچ برای دستها با اندازه 1.5 طول است . اندازه چشمها در حدود 1.5 اینچ و دهان در حدود 3.4 اینچ است.

این اندازه ها رو می تونید تغییر بدید و از طرح زیر هم استفاده کنید.

کودک من

کودک من

کودک من

لینکهای باب اسفنجی

چطور یه باب اسفنجی بکشم؟

تولد مبینا

تولد امیر عباس

تولد آرمین

تولد سام

تولد شایان

تولد امیر علی

تولد پارسا

ایده های تولد باب اسفنجی

کاردستی باب اسفنجی 1

کاردستی باب اسفنجی نمونه 2

طرز درست کردن جعبه باب اسفنجی برای گیفت

نمونه تولد باب اسفنجی

نمونه لاک ناخن با تم باب اسفنجی

آموزش تصویری کشیدن لاک ناخن باب اسفنجی

جعبه گیفت - تگ - استیکر و پازل باب اسفنجی

تزیینات تولد با تم باب اسفنجی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد