وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

محمود عزیز و سفره هفت سین سال 92

1392/1/28 11:22
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,347 بازدید
اشتراک گذاری

این سفره هفت سین خونه ی ما که خودم درستش کردم

اینم سفره ی خونه مامان جون

اینم سفره ی91 خونه ی باباجونی

اینم دو مدل سبزه که خودم درست کردم

http://yedoneh.niniweblog.com/

هدیه برای کودکان

آموزش تصویری هدیه تخم مرغی برای بچه ها

دانلود رنگ آمیزی نقاشی برای عید نوروز

بهترین بازی‌ها برای تعطیلات عید نوروز

نمونه های تزیین سبد تخم مرغ برای عید سری 1

نمونه تزیین سبد تخم مرغ دخترانه و پسرانه برای عید سری 2

نزیین سبد کوچک نمونه 3

آموزش تصویری تزیین سبد به شکل توتو نمونه 4

نمونه های تزیین سبد توتو نمونه 5

تصاویر سبد تخم مرغ برای عید سری 6

طرز درست کردن سبد تخم مرغ نمونه 7

تزیین سبد تخم مرغ با طرح مینی موس

استیکرها برای تزیین سبد عید

دانلود سبد ساده

دانلود جعبه گیفت تخم مرغی

آموزش رنگ کردن تخم مرغ عید

تزیین تخم مرغ نمونه 1

تزیین تخم مرغ نمونه 2

تزیین تخم مرغ نمونه 3

تزیین تخم مرغ نمونه 4

 تزیین تخم مرغ نمونه 5 (از طریق پوست پیاز)

تزیین تخم مرغ نمونه 6

تزیین تخم مرغ نمونه 7

تزیین تخم مرغ نمونه 8

تزیین تخم مرغ نمونه 9

تزیین تخم مرغ نمونه 10

تزیین تخم مرغ نمونه 11 (بوسیله اکلیل)

تزیین تخم مرغ نمونه 12

تزیین تخم مرغ نمونه 13

تزیین تخم مرغ نمونه 14 (با طرح دیزنی)

تزیین تخم مرغ نمونه 15 (با طرح میکی موس و دوستان)

تزیین تخم مرغ نمونه 16 (طرح غواص)

تزیین تخم مرغ نمونه 17 (طرح نقطه نقطه ای)

تزیین تخم مرغ نمونه 18 (طرح موش)

تزیین تخم مرغ نمونه 19 (طرح گوسفند)

تزیین تخم مرغ نمونه 20 (تکنیک ورق آلومینیوم)

تزیین تخم مرغ نمونه 21 (تکنیک نخ)

تزیین تخم مرغ نمونه 22 (تکنیک مداد شمعی)

تزیین تخم مرغ نمونه 23 (زنبوری)

تزیین تخم مرغ نمون 24 (کاغذهای پانچ شده)

تزیین تخم مرغ نمونه 25

تزیین تخم مرغ نمونه 26 (دانلود طرح های کارتونی)

تزیینات تخم مرغ نمونه 27

تزیین تخم مرغ نمونه 28(نوار چسبهای رنگی)

تزیین تخم مرغ نمونه 29 (رنگهای طبیعی)

آموزش درست کردن مجسمه های تخم مرغی

تخم مرغ ها رو رنگ کن !

کاردستی تاج happy new year

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمود
28 فروردین 92 13:26
مرسی عزیزدلم
زهرا مامان پارمین
28 فروردین 92 20:34
سپیده جان سلام ممنون از اینکه تم پروانه دخترم رو به وبلاگت اضافه کردی عزیزم گفته بودی دستور دسرهای تولد رو بهتون بدم تا با نام خودم ثبت بشه.. منظورتون هر 3 تا دسره؟؟؟ 2 تاش خورده شیشه است اون 2 تا منظورتونه؟؟ با توضیحات مختصر باشه؟؟؟یا کامل و مفصل راستی میشه 7 سین ما هم جز نوروز 92 اضافه کنید ممنون میشم دوست خوبم 12 اردیبهشت هم تولد پارمین با تم کفشدوزکی برگزار میشه با تاخیر یه ماهه البته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد