وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

آموزش تصویری گوی کاغذی

1392/1/29 16:12
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,619 بازدید
اشتراک گذاری

در پست های قبل آموزش گوی تزیینی کریسمس آموزش داده شد که لینک زیر است .

طرز درست کردن گوی تزیینی کریسمس

و این هم نمونه ای دیگر که برای تولد با تم های مختلف بکار می رود.

کودک من

در پست های قبل آموزش گوی تزیینی کریسمس آموزش داده شد که لینک زیر است .

طرز درست کردن گوی تزیینی کریسمس

و این هم نمونه ای دیگر که برای تولد به تم های مختلف بکار می رود.

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا مامان پارمین
29 فروردین 92 16:15
عزیزم پست نوروزمون ثبت موقت بود الان توی وبلاگ هست دستور ژله ها رو براتوم میل کنم؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد