وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

کاردستی مرجان های دریایی و زندگی اقیانوسی

1392/1/31 10:04
نویسنده : وبلاگ کودک من
79,912 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

کاردستی برای آموزش نام ماهی ها

کاردستی برای آموزش نام ماهی ها

کودک من

برای حیوانات دریایی می توانید از لینک های زیر تصاویر را دانلود کنید. تصاویر سیاه و سفید را به سلیقه خودتان رنگ کنید در غیر اینصورت از تصاویر رنگ شده فایل ها استفاده کنید.

کودک من

دانلود حیوانات دریایی فایل سیاه و سفید

کودک من

دانلود حیوانات دریایی فایل رنگی

کودک من

دانلود مرجان های سیاه و سفید

کودک من

دانلود مرجان های رنگی

کودک من

دانلود ماهی های سیاه و سفید

کودک من

دانلود ماهی های رنگی

کودک من

دانلود حیوانات اعماق دریا سیاه و سفید

کودک من

دانلود حیوانات اعماق دریا رنگی

 

کودک من

با کاغذ شکل L را درست کنید تا تکیه گاه ماهی ها باشد

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کاردستی که ممکنه دوست داشته باشید (روی تصویر کلیک کنید)

کودک من

کودک من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

rooza
11 آذر 92 17:45
متشکرم
نگار
15 بهمن 00 17:01
عالی بود ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد