وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

فایل رنگ آمیزی دندان

1392/2/1 0:18
نویسنده : وبلاگ کودک من
13,724 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان زیادی درخواست کردند تا فایل هایی رو برای جشن دندونی بزارم که اولین فایل رو برای رنگ کردن گذاشتم که می تونید به عنوان ریسه جشن دندونی و یا دادن گیفت با یه جعبه مداد رنگی به بچه ها بدید.

کودک من

دوستان زیادی درخواست کردند تا فایل هایی رو برای جشن دندونی بزارم که اولین فایل رو برای رنگ کردن گذاشتم که می تونید به عنوان ریسه جشن دندونی و یا دادن گیفت با یه جعبه مداد رنگی به بچه ها بدید.

 دانلود دندان عصبانی

کودک من

دانلود دندان خوشحال

کودک من

طرز درست کردن آش دندونی

لینک مدل بالش دندونی

طرز درست کردن پری دندونی

دانلود چارت مسواک و نخ دندان

دانلود فایل PDF پری دندان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی محمد طاها
1 اردیبهشت 92 1:01
عالیه سپیده جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد