وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

ژله پروانه ای با بیس آلوئه ورا

1392/2/1 0:42
نویسنده : وبلاگ کودک من
10,116 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

برای درست کردن این ژله من از دو رنگ ژله استفاده کردم...شما میتونید از 3 یا 4 رنگ استفاده کنید
من از رنگ قرمز (آلبالویی)و زرد (آناناس)استفاده کردم
ابتدا هر کدوم از ژله ها رو با سه چهارم لیوان آب جوش مخلوط کردم و به مدت 30 ثانیه با قدرت زیاد در ماکروویو قرار دادم وقتی ذرات ژله کاملا حل شد
میذاریم یکم ژله  توی دمای محیط سرد بشه تا وقتی شیر رو میریزیم توش نبره
وقتی خنک شد نصف لیوان شیر بهش اضافه میکنیم و میریزیم توی یه ظرف مستطیل شکل(مثل سینی) ومایع ژله رو به ضخامت 2-3 سانت میریزیم توش
میذاریم یخچال تا ببنده.
هر دو رنگ رو به همین ترتیب درست میکنیم و میذاریم تا ببنده
بعد از 3-4 ساعت که مطمئن شدیم ژله ها بسته شده در میاریم و با قالب(کاتر) موردنظرمون شروع به قالب زدن ژله میکنیم مثل درست کردن شیرینی میمونه من از کاتر قلب و پروانه استفاده کردم.
دور ژله رو با چاقو جدا میکنید و خیلی آروم ژله های قالب زده رو از ظرف جدا میکنید.
قالب اصلی من پروانه شکل بود که تمام قلبها و پروانه های زرد و قرمز(سرخابی) رو یکی در میون و با دیزاینی که میخواستم توی قالب بزرگ پروانه قرار دادم. دقت کنید که دسرتون رو باید برگردونید و طوری شکلاتون رو بچینید که موقع برگردوندن دو تا رنگ کنار هم قرار نگرفته باشن تا نتیجه کارتون زیباتر بشه.
توی این فاصله هم دو بسته ژله آلوئه ورا رو برای بیس کار آماده میکنیم...هر بسته رو با سه چهارم لیوان آب جوش و سه چهارم لیوان آب سرد درست کنید ..
سعی کنید ذرات ژله کاملا در آب جوش حل بشه و اگه نشد 30 ثانیه تو ماکروویو قرار بدید و بعد آب سرد رو اضافه کنیدو بذارید گرماش  رو از دست بده و خنک بشه.
اگه آلوئه ورا گرم باشه تمام شکلایی که تو قالب چیدید آب میشه و شکل دسرتون به هم میریزه. بعد که خنک شد ژله آلوئه ورا را آروم توی قالب پروانه بریزید و یه تکون آروم بدید تا ژله تمام فضاهای خالی بین شکلها رو پر کنه.
سپس اونو خیلی آروم توی یخچال قرار بدید و 6-5 ساعت بذارید تا خوب ببنده.
برای برگردون دسر هم ابتدا کناره های ژله رو با کارد از ظرف جدا کنید و سپس به مدت 10 ثانیه قالب رو توی آب داغ قرار بدید و ژلتون رو توی ظرف مورد نظر برگردونید.
امیدوارم بتونین توی جشن تولداتون با تم پروانه  از دیزاین این دسر در هر چه قشنگتر شدن میزهاتون بهره ببرید.
نوش جانتون
 
کودک من

با تشکر از زهرا خانم

http://mamanvanini.blogfa.com

نمونه ای دیگر(روی تصویر کلیک کنید)

کودک من

لینکهای گل و پروانه

 تولد دینا

تولد ساجده

 تولد گلسا

 تولد ستاره

 تولد دیانا

 تولد آیناز

 تولد لیلیا

 تولد وندا

 تولد آوید

 تولد باران

 تولد پرنیا

 تولد ژینا

 تولد پارمین

 ایده پروانه ای

 نمونه ریسه پروانه ای

نمونه رنگی کلاه پروانه ای

 نمونه سیاه و سفید کلاه پروانه ای

 ژله پروانه ای

 دانلود فایل PSD تولد با تم پروانه

 دانلود کلیپ تزیین بادکنک به شکل پروانه

تزیین بادکنک به شکل گل

 نمونه های تزیین بادکنک به شکل گل

 کاردستی درست کردن پروانه

 دانلود تاج گل

 دانلود تزیینات گل

 طرز درست کردن تاج گل

 آموزش تصویری هد بند گل

 دانلود تگ برای تولد با تم گل

 آموزش کشیدن لاک روی ناخن با تم پروانه

 مدل لاک ناخن با تم پروانه

 دانلود تگ برای تولد با تم پروانه

 جعبه گیفت گل

 طرز درست کردن آویز پروانه ای

 کشیدن پروانه

 نمونه اول

 نمونه دوم

 نمونه سوم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد