وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

دانلود کارت کلاسیک تبریک روز مادر

1392/2/1 2:57
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,657 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

قسمت کارت که نوشته photo  را با دقت قیچی کنید و عکس دلخواه خود را بچسبانید. از وسط بصورت طولی تا بزنید و بعد دوباره از عرض تا بزنید و نوشته دلخواه خود را داخل کارت بنویسید.

یه پیشنهاد : می تونید به بچه ها کارت رو بدید تا یه یادگاری برای مادربزرگ خودشون داخل کارت بنویسن .

دانلود کارت کلاسیک تبریک روز مادر

کودک من

لینکهایی که شاید دوست داشته باشید . . .

روی تصاویر کلیک کنید . . .

کودک من  کودک من

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زهرا
1 اردیبهشت 92 5:18
عزیزم من میخواستم عکس تولود دخترتو که با تم پروانه برگذار کردی رو ببینم دنبال تم واس تولد هستم کمکم میکنی




سلام. این لینک رو ببینید ریسه تولدت مبارک با تم پروانه هست. اخر همین پست لینکهای مرتبط. اسم ساجده رو کلیک کنید تولد دخترمه.
http://koodakeman91.niniweblog.com/post1798.php

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد