وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

گیفت گل برای روز مادر

1392/2/2 14:17
نویسنده : وبلاگ کودک من
9,733 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

برای درست کردن این گل کاغذ 8 در 11 به این شکل تا بزنید و گلهایی رو که از قبل درست کردید (در قسمت کاردستی آموزش داده شده) را بچسبانید و براحتی تا بزنید و در پاکت نامه بزارید. از لینک زیر تگها را دانلود کنید و به گیفت خود بزنید.

گیفت روز مادر + دانلود تگ

از این لینک برای درست کردن گلها کمک بگیرید

 کاردستی درست کردن سبد گل

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

نمونه ای که یکی از دوستان برای روز مادر درست کرده

آویز دستگیره در برای روز مادر

 کارت رنگ آمیزی روز مادر

گلهای کاغذی روز مادر

دانلود کارت کلاسیک تبریک روز مادر

دانلود کارت گل تبریک روز مادر

گیفت روز مادر + دانلود تگ

دانلود کارت پاپ آپ پری تینکربل تبریک روز مادر

دانلود جعبه شکلات میکی موس روز مادر

جعبه گیفت مینی موس برای روز مادر

دانلود کارت ایستاده I Love You

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خواهر فرناز
2 اردیبهشت 92 14:20
1 سالگی وبلاکت مبارک
دست گلت درد نکنه
همیشه عالی وزیبا بود


سلام. ممنون عزیزم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد