وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

دانلود جعبه جواهرات برای تولد با تم پرنسس

1392/2/2 15:18
نویسنده : وبلاگ کودک من
5,053 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

این جعبه جواهرات برای دادن هدیه است که مناسب هر تمی است و بیشتر برای تولد با تم پرنسس استفاده می شه.

این جعبه جواهرات برای دادن هدیه است که مناسب هر تمی است و بیشتر برای تولد با تم پرنسس استفاده می شه.

دانلود جعبه جواهرات

کودک من

لینکهای مربوطه

 دانلود تزیین کیک به شکل سیندرلا

 تولد نیایش

 تولد لیلا

 تولد سوین

 دانلود کارت دعوت با تم پرنسس

 دانلود تاج سیندرلا

لباس کاغذی سیندرلا

 نمونه تاج

 کاردستی پرنسس کاغذی

 انگشتر قلبی پرنسس

 مدل کیک پرنسس

 دانلود چند نمونه تاج پرنسس

 دانلود کارت دعوت و تاج صوفیا برای تم پرنسس

 دانلود تاج ملکه برای تولد با تم پرنسس

 رنگ آمیزی نقاشی پرنسس (سری اول)

 رنگ آمیزی نقاشی پرنسس (سری دوم)

 مدل لباس سیندرلا

 آموزش تصویری دوخت لباس سیندرلا

 آموزش تصویری هد بند - دستکش و گلو بند سیندرلا

 نمونه های تزیین صندلی برای تولد با تم پرنسس

 دانلود تاج گل

 نمونه کارت های آلیس در سرزمین عجایب

 کارت دعوت با تم پرنسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پارسا
2 اردیبهشت 92 23:26
.سلام.مطالب وبلاگتون فوق العاده است.واقعا بک دنیا ممنون.کمک بزرگی واسه همه است
الهام مامان سلنا
17 اردیبهشت 93 14:36
سلام خانومی وب واقعا فوق العاده ای دارین من چطوری میتونم عکسای جشن دندونی دخترم رو تو وبتون بذارم ممنونم میشم اگه عکسای جشن دندونی سلنا رو تو وبتون بذارین
مامان یاسی خانوم
1 تیر 93 18:05
وبلاگتون بی نظیره خداخیرتون بده من یک معلمم از وب شما برای کاردستی بچه ها خیلی استفاده میکنم شما یک بانوی کاملید فقط حیف نیست از کلمات نادرستی مانند درستیدم و...استفاده می کنید؟موفق وشاد باشی خانوم گل
وبلاگ کودک من
پاسخ
با سلام و تشکر . خوشحالم که قسمت کاردستی مفید واقع شده. حرف شما متین. فقط شوخی هست که شاگردهای امروزی من بکار می برند و بازدیدکننده وبلاگم هستند.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد