وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

آموزش تزیین کاپ کیک جنگلی

1392/2/4 1:36
نویسنده : وبلاگ کودک من
8,460 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

درست کردن کاپ کیک که مثل کیک های معمولی هست فقط روی اونو با هر تمی که دوست داشته باشید می تونید تزیین کنید. برای کاپ کیک ها باید 20 تا 25 دقیقه تو فر بمونن.

کودک من

کودک من

 

برای تزیین روی کاپ کیک که مهمترین قسمت کار هست این مواد را با هم ترکیب می کنیم :

کره و شکر و شیر و وانیل رو آنقدر بهم می زنیم تا یه مایه کرم رنگ و روان بدست بیاد . حالا بستگی به تم مورد نظرتون به مواد رنگ غذا اضافه کنید. از رنگهای ترکیبی هم می تونید استفاده کنید. مثلا برای رنگ نارنجی تیره ترکیب قرمز و زرد است . از قاشق کوچک و یا خلال دندان و وسایل باریک برای تزیین روی کاپ کیک ها استفاده کنید.

کودک من

کودک من

لینکهای جنگلی

تولد علی

تولد امیر رضا 

 تولد رادین

  دانلود ماسک حیوانات

 دانلود ماسک حیوانات سری 2

 دانلود ماسک حیوانات سری 3

 نمونه کارت تولد با تم جنگل

 تاج شیر سمباد

 طرز درست کردن کاردستی جنگل

 کاردستی قطار حیوانات

 کاردستی قطار سیرک

 آموزش درست کردن ریسه تولد با تم جنگل

 دانلود کارت دعوت با تم جنگل

 کارت تشکر - تگ و کارت دعوت با تم جنگل

 دانلود کارت دعوت با تم جنگل نمونه 3 + تصویر تگ تشکر

 ایده های تزیین تولد با تم جنگل

 نمونه تزیین میز و غذا با تم جنگل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان بابای الیسا
4 اردیبهشت 92 1:46
سپیده جون دوست عزیزم واقعا ممنونم خیلی لطف کردی قربونت برم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد