وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

پوره سبزیجات

1391/2/9 16:02
نویسنده : وبلاگ کودک من
10,454 بازدید
اشتراک گذاری

 

شش تا نه ماهگی زمان رشد سریع کودکان است. وقتی کودک شما به پوره‌های ساده عادت کرد. مي‌توان او را با ترکیب‌های پیچیده‌تر از سبزیجات که طعم تندتر و بافت غلیظ تر دارند آشنا کرد.

محصل

  • پوره سبزیجات
  • سیب زمینی پخته شده يك عدد
  • هویج پخته نصف عدد
  • کلم بروکلی پخته شده 1/3 پیمانه
  • شیر پنج قاشق سوپخوري

طرز تهیه:                                                          

 سبزیجات را به همراه شیر در مخلوط‌کن ریخته تا به شکل پوره در آید.

این پوره منبع غنی از ویتامین c ،اسید فولیک و بتاکاروتن است.

یا :                                                                                    

 سبزیجات را باآب مرغ در مخلوط‌کن ریخته و به شکل پوره در آوريد. این پوره منبع غنی از ویتامین C، ویتامین A و اسید فولیک مي‌باشد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان غزل
9 اردیبهشت 91 18:26
مرسی عزیزم که به وبلاگ من اومدی وبلاگ خیلی خوبی داری موفق باشی
مهتاب
9 اردیبهشت 91 22:03
_________✿✿ _________✿✿ ________✿✿ _______✿✿ ______✿✿ ______✿✿ _______✿✿ ________✿✿ _________✿✿ __________✿✿ __________✿✿ _________✿✿ ________✿✿ _______✿✿ ______✿✿ ______✿✿ _______✿✿ ________✿✿ _________✿✿ ________✿✿ _______✿✿ ______✿✿ ______✿✿ _______✿✿ ________✿✿ _________✿✿ __________✿✿ __________✿✿ _________✿✿ ________✿✿ _______✿✿ ______✿✿ ______✿✿ _______✿✿ ________✿✿ _________✿✿ _________✿✿ _________✿✿ ________✿✿ _______✿✿ ______✿✿ ______✿✿ _______✿✿ ________✿✿ _________✿✿ __________✿✿ __________✿✿ _________✿✿ ________✿✿ _______✿✿ ______✿✿ ______✿✿ _______✿✿ ________✿✿ _________✿✿ سلام مهربون همیشگی lممنون از حضور سبزت
مامان ایدین
2 آذر 91 16:39
با سلام و خسته نباشید خدمت شما وبلاگخیلی خوب و مفیدی دارید اگر بعضی مطالبش رو تو وبلاگم بزنم اشکالی داره و بچه من اصلا غذا نمیخوره چکار کنم 7 ماهه است
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد