وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد مبینا و الینا عزیز با تم زرد و سبز

1392/2/23 1:51
نویسنده : وبلاگ کودک من
7,887 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

کیک موشی برای مبینا و کیک سنجابی برای الینا

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

تزئیناتی که برای دیوارا درست کردم

کودک من

کودک من

کودک من

میز شام
کیک مرغ + کتلت گوشت + سوسیس + ناگت مرغ ستاره ای (که ظاهرا یادم رفته ازشون عکس بگیرم ولی کنار کیک مرغ مشخصه عکسش )

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

نوشیدنی های سبز و زرد و ژله سبز و زرد که ژله سبز رو کیوی برداشتیم که در عین حالی که رنگ بستش سبز سبز سبزززززززز بود ولی دیدیم که این رنگی شد . البته مهم نیتهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

کودک من

کودک من

کودک من

گیفت بچه ها به شکل بالن

کودک من

کودک من

با تشکر از مامان مبینا و الینا

http://shooshoo.blogfa.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سيد محمد سپهر
23 اردیبهشت 92 9:16
سلام عزيز دلم حتما با يه سيستم ديگه هم امتحان مي كنم بازم ممنون از لطفت شرمنده كردي...باشه جبران كنم....
سودابه
24 اردیبهشت 92 14:38
ممنون گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد