وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

درست کردن چیپس

1392/2/23 14:21
نویسنده : وبلاگ کودک من
10,342 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

بهتر نیست بجای خرید چیپس خودمون برای کوچولوهامون درست کنیم ؟

من با این وسیله سیب زمینی ها رو بحالت پهن و نازک برش دادم

کودک من

کودک من

بعد از برش سیب زمینی ها اونا رو تو آبکش ریخته و می شوریم و روی پارچه پهن می کنیم تا خشک بشن و نیم ساعت تو فریزر می زاریم بمونه. بعد از این مرحله از فریزر در بیارید و روی اون نمک بریزید. برای طعم دار کردن چیپس داخل روغن ادویه مورد نظر رو بریزید. مثل فلفل و یا پودر سیر و یا پودر نعناع و جعفری و یا پودر کچاپ و ...

کودک من

ورقه ها رو کم کم داخل روغن بریزید و هم بزنید و بعد از سرخ شدن رویارچه تمیز گذاشته تا روغن آن گرفته شود.

من اضافه چیپس ها رو بدون اینکه سرخ کنم تو فریزر گذاشتم تا هر موقع خواستم در بیارم و برای دخترم درست کنم.

کودک من

می تونید بصورت ساده مصرف کنید...

کودک من

 و یا روی اون پنیر پیتزا بریزید و بزارید تو فر تا پنیر آب بشه و روی اون سس بریزید

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان آرشیدا کوچولو
23 اردیبهشت 92 21:51
جمعه این هفته اولین جلسه کارگاه مادر و کودک ... وسیله مورد نیاز یک نی نی سیر غذا خورده خواب بعد از ظهر رفته...یک کیسه آرد هر جی بیشتر بهتر ... ساعت 7 جاشو تا 5 شنبه توی وبم اعلام میکنم [بوسه]
ستایش*مامان محمود
23 اردیبهشت 92 22:32
سلام ببخشید من چندتا سوال داشتم
1 اینکه اگر تم ها رو فقط دانلود کنم بعد همیجوری میشه بدم چاپ؟
2اینکه لایه بازن یعنی میشه بافوتو شاپ عکسم توشون بذارییم؟
3 از تم تولد بناری پکیج کامل تزیناتشوندارید؟


سلام خانمی.
1- بله می شه. من تم زنبوریشو رو رو برگه های A3 چاپ کردم و مشکلی نبود.
2- تمام فایل های PSD و PDF رو می شه تو فتوشاپ روشون کار کرد.
3- در مورد این سوالتون متوجه تم نشدم. چه تمی؟
مامان گلی
23 اردیبهشت 92 23:59
خیلی خوبه خودمون چیپس درست کنیم چون بچه ها چیپس خیلی دوس دارن ممنون وبلاگ بسیار خوبی دارین من خیلی استفاده کردم از تموم اموزش هاش
مامان سيد محمد سپهر
24 اردیبهشت 92 9:15
سلام عزيزم توي وب ازت يه كوچولو تشكر كردم.
mamanevania
24 اردیبهشت 92 13:14
are be khoda vase khodemoonam khoobe ham be sarfe ham salem mersi az postet
مامان آرشیدا کوچولو
24 اردیبهشت 92 15:58
خخخخخخخ
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
25 اردیبهشت 92 1:01
چه قدر خوب...اگه درست كنم حتما عكسشو ميذارم برات...امتحانامون شروع شده دعا كنيد...
مامان روانشناس
25 اردیبهشت 92 1:28
خصوصی عزیزم
مامان آرشیدا کوچولو
25 اردیبهشت 92 1:34
ها خمیر بازیه رو میگی همونه که به سارا قول یه چلو کباب دادم منو برنده کنه ولی سارا گفتم گوشتش با من تو درست کن میایم خونتون گفت شرکت نکنی بهتره خب منم شرکت نکردم دیگه خصوصی
بهین
31 اردیبهشت 92 1:24
مرسی از وبلاگ خوبت عزیزم . سلامت باشید .
بلومـ ملوسه
26 مهر 92 20:24
واااای چ خوووووب ممنونمـــــــــــــ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد