وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من12 سالگیت مبارک

کودک من

شلوار

آموزش اشکال هندسی به کودکان

1392/2/25 1:21
نویسنده : وبلاگ کودک من
15,856 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

برای آموزش مفهوم دایره به کودکان می توانید این تمرینها رو انجام بدید. اول از همه مفهوم کلمه Circle به معنای دایره رو به اونها یاد بدید. می تونید برای تمرین بیشتر اشیا که شکل دایره هستند رو بهش نشون بدید ولی از کلمه دایره استفاده نکنید و نام انگلیسی اون رو بکار ببرید. و یا بهش بگید :

Can you draw a circle? می تونی یه دایره بکشی ؟

برای آموزش بیشتر مفهوم دایره می تونید از این تمرین استفاده کنید. . . (برای دانلود روی تصویر کلیک کنید.)

کودک من

در این تمرین از کودک خود بخواهید تا circle ها رو پررنگ و روی نقطه چین ها پیش رود. این تمرین برای تقویت عضلات دست آنها هم موثر است و حال بخواهید که ادامه دهد و circle بکشد.

در تمرین بعدی از او بخواهید 5 تا circle را رنگ کند.

حال آموزش دیگر اشکال را به همین روش ادامه دهید . . .

دانلود فایل آموزش مربع Square (برای دانلود روی تصویر کلیک کنید.)

کودک من

دانلود فایل آموزش مثلث Triangle  (برای دانلود روی تصویر کلیک کنید.)

کودک من

دانلود فایل آموزش بیضی Oval (برای دانلود روی تصویر کلیک کنید.)

کودک من

دانلود فایل آموزش مستطیل Rectangle (برای دانلود روی تصویر کلیک کنید.)

کودک من

دانلود فایل آموزش لوزی Diamond (برای دانلود روی تصویر کلیک کنید.)

کودک من

در کتابهای A Book for Ever آموزش این اشکال بصورت شعر نشان داده شده که کودک شما همزمان اشکال و گوشه و ضلع را بصورت شعر و آهنگ یاد می گیرد.

منبع: زبانکده محصل

http://www.mohasselenglish.blogfa.com/

پسندها (1)

نظرات (3)

محمد
25 اردیبهشت 92 7:43
وبلاگ خیلی قشنگی داری ممنون که سر زدید
zahra
26 اردیبهشت 92 2:58
سلام عزیزم خسته نباشی چه وب پر محتوایی داری ازت ممنونم میشه طرز تهیه لباس زنبوری برای اقا پسر های 2 یا 3 ساله رو اموزش بدید ممنونم


http://koodakeman91.niniweblog.com/post1323.php
سلام. شاید این لینک بهتون ایده بده.
مامان فاطمه
25 مرداد 93 12:06
سلام عزیزم لطفا راهنماییم میکنی اشکال را چگونه آموزش بدهم.دایره را میشناسه بلده حتی میکشه. سه گوش و چهار گوش قاطی میکنه لطفا راهنماییم میکنی چطور کار کنم؟ ممنون میشم در وبلاگم پاسخ بدهید چون این پست پیدا کردن بام سخته خوشحال میشم به صفحات جداگانه وبلاگم سر بزنی
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام خانم. آدرس وبلاگتون رو نزاشتید. از وقتی که ساجده خیلی کوچیکتر بود رو دایره و کشیدن دایره باهاش کار می کردم. یه مدت فقط رو دایره مونده بودیم و بعد مربع رو بهش یاد دادم و باز هم روی مربع و دایره مونده بودیم تا حسابی براش جا بیفته. و تا آخر این رو ادامه دادم. این قسمت هم برای آموزش دایره و ... خیلی مفیده. بعد از اینکه دایره رو خوب یاد گرفت می تونید این قسمت رو پرینت بگیرید و ازش بخواهید دایره ها رو پیدا کنه. سوالی بود در خدمتم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد