وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

کودک من

شلوار

نانوا

1392/2/26 12:58
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,758 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا چیه ، نونواییه

 نونوا کیه ، کارش چیه ؟

 یه پیرمرد مهربون

 خنده به لب ، شیرین زبون

 با دستای لرزون و پیر

 مشغوله با آرد و خمیر

 خمیر رو چونه می کنه

 دونه به دونه می کنه

 چونه ها رو پهن می کنه

 تنور رو روشن می کنه

 با چونه ها نون می پزه

 نون های خیلی خوشمزه 

 یه گوشه هم مورچه و کک

 به نونوا می کنن کمک

 مورچه درست کرده چونه

 کک به تنور می چسبونه

 اون ها با هم نون می پزند

 نون های ارزون می پزند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فهيمه
26 اردیبهشت 92 20:39
دوست عزيز وبلاگ خوبى دارى و خيلى واسش زحمت كشيدى اميدوارم موفق باشى
مامان آرتین
27 اردیبهشت 92 1:07
سلام .خسته نباشی وبلاگ خوب و آموزنده ای دارید.با اجازتون شما رو لینک میکنم اگر دوست داشتین به عنوان دوست لینکم کنید با نام آرتین نابغه کوچک.
sanabanoo
27 اردیبهشت 92 2:44
دراین شب زیبا ، لیله الرغایب بهترینها رو براتون آرزو میکنم http://sanabanoo.niniweblog.com/
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد