وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

دانلود مجموعه بازی علاالدین

1392/2/27 16:33
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,288 بازدید
اشتراک گذاری

شاید با خودتون بگید دانلود این مجموعه بازی برای کوچولوهامون چه کاربردی داری؟!

با دانلود این مجموعه بازی و پرینت گرفتن آن می تونید از شخصیت های داستان استفاده کنید و برای کوچولوهاتون داستان علاالدین رو تعریف کنید و همزمان با تعریف داستان بصورت بازی با این شخصیت ها کار خودتون رو جالب تر کنید.

کودک من

شاید با خودتون بگید دانلود این مجموعه بازی برای کوچولوهامون چه کاربردی داری؟!

با دانلود این مجموعه بازی و پرینت گرفتن آن می تونید از شخصیت های داستان استفاده کنید و برای کوچولوهاتون داستان علاالدین رو تعریف کنید و همزمان با تعریف داستان بصورت بازی با این شخصیت ها کار خودتون رو جالب تر کنید.

شخصیتهای داستان شامل:

علاالدین و یاسمن - ابو (میمون) - سلطان - جعفر و لاگو - راجا (ببر) و قالی سحر آمیز

کودک من

دانلود فایل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

arzanigallery
27 اردیبهشت 92 17:26
می خواستم بدونم به وسایل سنتی و ایرانی علاقه مندی یا نه؟! اگه دوس داری کیف های متفاوت و زیبا داشته باشی یا وسایل تزئینی که بو و رنگ ایرانی و سنتی داشته باشه می تونی به سایت ما سر بزنی اینم بگم که قیمتاش خیلی مناسبه کافیه با جاهای دیگه مقایسه کنی اونوقت متوجه می شی.....کارما حاصل زحمت هنرمندان زحمتکش ایرانیه...با هر خریدی یه هدیه هم دریافت می کنی خوشحال می شیم شما رو تو سایت خودمون ملاقات کنیم...اگه دوست داشتین می تونید سایت مارو به دوستاتون هم معرفی کنید
مامان سيد محمد سپهر
28 اردیبهشت 92 8:23
ممنون عزيز دلم اما اصلا نمي تونم دانلود كنم...بازم كمك....


سلام خانم. روی گرینه دانلود که ادامه مطلب گذاشتم کلیک کنید و یه صفحه باز می شه که نوشته دریافت فایل. کلیک کنید و دانلود کنید.
زيبا
28 اردیبهشت 92 13:20
سلام سپيده جان من از اول لينك نشده بودم يا مشكلي پيش اومده و از دوستان شما حذف شدم !


سلام. شرمنده . فراموش شد. با افتخار لینک شدید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد