وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

چطور یه پدر عالی باشی ؟!

1392/2/29 0:35
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,128 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

کودک من 

دانلود فایل

بعد از دانلود فایل مورد نظر و رنگ کردن اون جای خالی ها رو پر کن و به پدرت تقدیم کن.لبخند

موضوع دباره اینه : چطور یه پدر  عالی باشی ؟

1- فراموش نکن بچه ها به مقدار زیادی ........... و ................ نیاز دارند.

2- همیشه به بچه ها اجازه بده که کنترل رو داشته باشن تا برنامه ........... انتخاب کنند.

3- شام رو روی سیخ درست کن مثل ................. و ..................... و مطمئن باش که غذای .................. و ..................... زیاده.

4- جک های .................. زیادی بگو و باش یک ......................کوچک. بچه ها ....................خوب رو دوست دارند.

5 خودت باش چون شما بهترین پدر دنیا هستی !

لینکهایی که شاید دوست داشته باشید : (روی تصاویر کلیک کنید)

کودک من کودک من

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد