وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من12 سالگیت مبارک

کودک من

شلوار

دانلود شعر آموزش رنگها در زبان انگلیسی

1392/3/4 14:15
نویسنده : وبلاگ کودک من
9,215 بازدید
اشتراک گذاری

روشهای مختلفی برای آموزش رنگها به زبان انگلیسی وجود دارد که شاید این شعر بیشتر به شما کمک کند.

Red, Orange , Yellow , Green , Blue , Purpule , Pink

It’s a Rainbow ,It’s a Rainbow

A beauty of full rainbow in the sky

*******

Red, Orange , Yellow , Green , Blue , Purpule , Pink

It’s a Rainbow ,It’s a Rainbow

A beauty of full rainbow in the sky

*******

Red, Orange , Yellow , Green , Blue , Purpule , Pink

It’s a Rainbow ,It’s a Rainbow

A beauty of full rainbow in the sky

دانلود فایل آموزش رنگها به زبان انگلیسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پریسا
4 خرداد 92 17:02
سلام سپیده جون خسته نباشید.
ممنون برای تمام کارهای قشنگت.

عزیزم من برای دانلود کردن بعضی از پست هات مشکل دارم.یعنی دانلود میشه ولی اجرا نمیشه. بارها این مشکل برام پیش اومده.مثل الان!!!!


سلام خانمی. مشکل کجاست ؟ برای این فایل یه پیغامی می یاد که کجا ذخیره کنم و شما هم ادرس می دید.
مامان پریسا
6 خرداد 92 17:38
نه سپیده جون یه پیغام میده که کلا قابل دانلود شدن نیست نه فقط این خیلی وقت ها این مشکل پیش میاد.


سلام خانمی. الان من که دانلود می کنم ایکون دریافت فایل رو می زنم و راحت دانلود می شه. نمی دونم مشکل کجاست. روی یه سیستم دیگه شروع به دانلود کنید ببینید همین مشکل است.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد