وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

کودک من

شلوار

تمرینهای زبان انگلیسی برای تشخیص رنگها

1392/3/6 2:14
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,535 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

تشخیص رنگ قرمز :

به تصاویر زیر نگاه کن و چیزهایی که رنگ آونها قرمزه دایره بکش.

کودک من

محصل

تشخیص رنگ آبی :

کودک من

محصل

تشخیص رنگ سبز:

کودک من

محصل

تشخیص رنگ زرد :

کودک من

محصل

تشخیص رنگ نارنجی :

کودک من

محصل

تشخیص رنگ بنفش :

کودک من

محصل

تشخیص رنگ صورتی :

کودک من

محصل

تشخیص رنگ قهوه ای :

کودک من

محصل

تشخیص رنگ سیاه و سفید :

کودک من

منبع : زبانکده محصل جنوب

http://mohasselenglish.blogfa.com/

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان زهرا
6 خرداد 92 4:00
آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´ ´´´´´´´´´´´´,*¨¨,"¨¨*,´´´ ´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@";";;-… ´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨")""-"""" ´´´´´´´´//,***¨¨¨¨* ´´´´´´´(,(**/*"¨""¨¨* ´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨* ´´´´´((,**)*/**/¨¨¨"¨* ´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨* ´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨* ´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨* ´´,***/*)¨*¨¨,¨* ´)*/*)*)*¨¨* /**)**¨¨"\\)\\) */*¨¨¨¨,...)!))!).....,( ",¨¨¨¨_)--"--"------/_. اين پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت كنه! آپم آپم آپم
مامان زهرا
6 خرداد 92 4:18
سلام عزیزم میشه عکس تشکچه هاتو ببینم در صورت امکان یا برام بیشتر توضیح بده جوری نیست که زیر بچه خیس باشه و اذیت شه عزیزم من بد جوری درگیر این موضوع شدم هر روز صبح ایلیا از خواب که پا میشه لباسش خیس شده در صورتی که پشت پوشکش کاملا خشکه اما از جلو پس زده و لباسش خیس شده نمیدونم چه کار کنم میترسم بچم پهلوهاش سرما بخوره
مامان زهرا
6 خرداد 92 4:20
یه بارم پوشکشو عوض میکنم وقتی خوابه مارکشم عوض کردم گفتم شاید مشکل از پوشک باشه اما نشد باز همون اش و ... اصلا نمیدونم چه کار کنم دارم بهش یاد میدم که از پوشک بگیرمش اماموقعه خواب میبندم که اونم این طوری میشه اصلا نمیدونم مشکلم با تشک چه حل میشه
مامان سيد محمد سپهر
6 خرداد 92 8:36
عزيزم باوركن محمد سپهر بي صبري مي كنه... ببخش اگه ناراحت شدي...از مهد كه تحويلش مي گيرم مي پرسه پس مامان چي شد؟....اخه بهش گفتم از يكي از دوستان وبلاگي دارم كمك مي گيرم...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد