وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

سیب زمینی خلالی در فر

1392/3/7 0:43
نویسنده : وبلاگ کودک من
5,522 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

اول سیب زمینی رو پوست گرفتم و برش اونو نه خیلی نازک و نه کلفت در اوردم. طعم دارش کردم با روغن زیتون و نمک و کمی زردچوبه و نعنا و توی ظرف پیرکس گذاشتم و تو فر در دمای 200 درجه گذاشتم.

شما می تونید برای طعم دار کردنش از فلفل و پودر سیر و سبزیهای معطر دیگه هم استفاده کنید و بجای ظرف پیرکس روی کاغذ مخصوص فر بزارید.

کودک من

مزه اش نسبت یه سیب زمینی سرخ شده خیلی بهتر بود.

اینقدر خوشمزه شده بود که بجای دخترم خودم خوردم. نیشخند

کودک من

کودک من

طرز درست کردن چیپس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان محمدرهام جون
7 خرداد 92 21:07
به به چه خوشمزه
مامان بهراد
22 خرداد 92 7:24
مثل هميشه كدبانو و هنرمند مرحبا به شما
مامان امیر مهدی (سوده)
22 خرداد 92 10:11
عالی بود عالی به زودی با تولد هندوانه ای امیر مهدی گلم در خدمتتون هستم. دوستتون دارم خیلی زیاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد