وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

موز به شکل کوسه

1391/5/20 2:32
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,524 بازدید
اشتراک گذاری

زمان آماده کردن 5 دقیقه به همراه 2 ترکیب.

ترکیبات: موز - کیوی و تخم افتابگردان برای چشمهای کوسه.

شاید درست کردن این موز به شکل کوسه یه چیز جذابی برای کودکان باشه تا اشتهای آنها رو تحریک کنه.

مرحله اول موز رو از دهانش به این شکل برش می دیم و اونو برای باله های کوسه نگه می داریم.

مرحله ی دوم باله های کوسه رو به این شکل درست می کنیم. از انتهای موز یه برش بدید و سعی کنید از تکه هایی که در اختیار دارید شکل باله رو درست کنید. از میوه ی دیگه هم برای ادامه کار استفاده کنید.

مرحله ی آخر می تونید از میوه ی دیگه ای استفاده کنید. مثل کیوی که ویتامین C  داره

نوش جان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

نهال
20 مرداد 91 11:24
سلام .مرسی حتما عزیزم خوشحال میشم
مامان دو قلوها
20 مرداد 91 11:33
وبلاگتون خیلی پرمحتواست من که کیف کردم
بابای ملیسا
20 مرداد 91 12:33
با سلام . ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما و التماس دعا تو این شبهای عزیز از شما دعوت می کنم به وبلاگ ملیسا خانم که با عکسهای مسافرتش به شمال به روز شده کلبه حقیرانه ما رو مجلل کنید . ضمنا وبلاگتون زیباست . ممنون میشم اگر مثل همیشه با گذاشتن یک نظر ما رو مفتخر کنید .
مامان تینا و رایان
26 دی 92 11:10
عکسهاشو نمی بینم
وبلاگ کودک من
پاسخ
ظاهرا برای منم باز نشد. فکر کنم ایراد از اپلودش باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد