وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

ته دیگ کنجدی

1392/3/22 2:39
نویسنده : وبلاگ کودک من
8,896 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

سیب زمینی رو اگه کمی خیس کنید که کنجد ها بهتر بهش می چسبه. سیب زمینی رو شکل ته دیگ ببرید و کنجد ها رو بپاشید روی اون و بعد ته دیگ بزارید.

کودک من

می تونید تمام دیگ رو سیب زمینی کنجدی بزارید و یا مثل من فاصله بدید تا ته دیگ برنجی هم درست بشه.

چند وقت پیش بجای سیب زمینی از نان کنجدی استفاده کردم. به این شکل که کمی نان رو خیس کنید و کنجد ها رو روی نان بپاشید. خیلی خوشمزه شده بود.

کودک من

نمی دونم چرا تو این عکس رنگ سبز شده.

در کل نزاشتم زیاد برشته بشه تا دخترم هم بتونه بخوره.

کودک من

پست هایی که شاید دوست داشته باشید

بادمجان پلو سیب زمینی در فر سیب زمینی قلقلی

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهساجون ومحمدمعین جون
24 خرداد 92 18:51
سلام سپیده جون بازم مثل همیشه عالیه چندتا ازپوره ها درست کردم خودم وپسرم خوشمون اومد خوشمزه بود اگه میشه لینک کنید ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد