وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

ته دیگ سیب زمینی حلزونی

1392/3/22 2:37
نویسنده : وبلاگ کودک من
7,886 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

اگه خاطرتون باشه چند وقت پیش بادمجان پلو درست کردم و ته دیگش رو بادمجان گذاشتم.

و اینبار همون رو درستیدم با ته دیگ سیب زمینی حلزونیسوال

سیب زمینی رو نه خیلی نازک و نه خیلی کلفت برش می دید

کودک من

با چاقوی کوچکتر دورش رو برش بدید و شکل یه حلزون رو درست کنید.

کودک من

به این شکل . . .

کودک من

ته قابلمه روغن ریختم و حلزون ها رو چیدم.

کودک من

و در نهایت اینجوری شد

کودک من

برای بچه ها هم می تونید به عنوان میان وعده حلزونی سرخش کنید.

کودک من

لینکهایی که شاید دوست داشته باشید . . .

بادمجان پلو  ته دیگ کنجدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آنی
2 تیر 92 20:37
چه راحت و بامزه
pardis
21 تیر 93 11:25
خیلی جالب بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد