وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

کودک من

شلوار

مرغک پخته شده در لانه

1392/3/26 19:37
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,653 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

یه ایده برای صبحانه بچه ها و اهل خانه

مواد لازمش که مشخصه :

شامل : کره و نان تست و تخم مرغ و نمک

کودک من

می تونید کمی نان خود رو تست کنید و یا همین طوری استفاده کنید. زرده رو از سفیده جدا کنید و سفیده تخم مرغ رو با کمی نمک با هم زن اینقدر بزنید تا پف کنه.

کودک من

روی نان تست کمی کره بمالید و سفیده رو روی نان تست بریزید. حالا با دقت زرده رو وسط لانه بزارید .

حالا به مدت 17 دقیقه روی درجه 350 در فر بزارید.

کودک من

این صبحانه لذیذ رو می تونید با چنگال بخورید و یا با دست.

زرده تخم مرغ حالت شل داره ولی نه جوری که کثیف کاری بشه. ولی اگه بخواهید زرده کاملا سفت بشه بالای فر رو برای 2 دقیقه روشن کنید.

کودک من

کودک من

لینکی که شاید دوست داشته باشید

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان بهراد
27 خرداد 92 10:07
معركه‌ مثل هميشه حتماً امتحانش ميكنم الان دلم خواست
زهرا مامان ایلیا
27 خرداد 92 16:45
سلام عزیزم پست سالگرد ازدواجم کامل شد بیا خصوصی برات رمز گذاشتم
مامان امیر مهدی (سوده)
29 خرداد 92 22:20
چه عالی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد