وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد سانیار عزیز با تم زنبور و نسترن عزیز با تم کفشدوزک

1392/4/6 2:09
نویسنده : وبلاگ کودک من
5,301 بازدید
اشتراک گذاری

جشن تولد یکسالگی شما و جشن تولد هفت سالگی دخترخاله شما نسترن جون رو با هم برگزار کردیم.

تولد شما با تم زنبور و تولد نسترن جون با تم کفشدوزک برگزار شد.

 

این ریسه رو با عکسهای خنده در حالات مختلف شما درست کردم پسرم نازممممم

 

عکسهای آتلیه ای یکسالگی سانیار عسل و ریسه پایین هم عکس ماهگردهای قند عسل از بدو تولد تا یازدهمین ماهگرد

 

کارت های تشکر از حضور در تولد که در پاکت به همراه یه سری تنقلات به مهمونا داده شد

 

کارت دو طرف است با متن زیر:

 

حالا بریم سراغ تزئینات کفشدوزکی نسترن عزیزمممممم

 

کارت تشکر نسترن جون از مهمانها که به همراه کارت شما و یه سری تنقلات به مهمونا اعطا شد.

 

این ریسه رو هم با عکسهای پسرخاله جون سانیار برای نسترن خانوم درست کردمنیشخند خنده

 

پذیرایی از مهمونا شامل میوه ( گیلاس و زرد آلو) - آب پرتقال- بستنی - شیرینی- پف فیل - بسته های گیفت شامل ( رنگارنگ, ترد , چوب شور و تمر هندی )  و کارت تشکر  - کیک  زنبوری و  کفشدوزک
و عصرونه هم سالاد ماکارونی , ساندویج تست شده , ژله و نوشابه بود

 

جمعه هفته قبل هم دو تا کیک گرفتیم و بردیم خونه  عزیز جون که مادر بزرگ بابایی هستن و اونجا هم همراه فامیل بابایی برای شما جشن کوچیکی گرفتیم که این دو تا عکس هم مال اون روز هست.

با تشکر

http://sanyar91.niniweblog.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سانيار
5 تیر 92 11:03
ممنون دوستم
ولي فكر ميكنم فراموش كرديد ادامه مطلب رو بذاريد


درستش کردم.
مامانی طهورا
5 تیر 92 11:17
چه خوشگلن
مامان سانيار
6 تیر 92 7:38
ممنونم دوست خوبم
مامان امیر مهدی (سوده)
6 تیر 92 18:45
پس عکسهای امیر مهدی کجان؟


سلام. شرمنده. الان می زارم.
صوفیا مامان سامیار
6 تیر 92 21:29
سپیده جون سلام .شرمنده بدقولی شد خیلی دوست داشتم بیام و ببینمتون ولی پسری ابله گرفته وبنده خونه نشین


سلام خانمی. اخی. ایشالله زود خوب بشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد