وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

اسنک سویا

1392/4/14 14:12
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,097 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

دخترم سویا خیلی دوست داره و وقتی ماکارونی با سویا درست می کنم سویا رو جدا می کنه و می خوره. منم برای میان وعدش سویا رو که از قبل خیس کردم با پیاز و کمی رب و نمک و کمی ادویه تفت دادم.

شما می تونید به جای سویا از گوشت استفاده کنید و بهش قارچ هم اضافه کنید.

کودک من

گذاشتم روی نان تست و پنیر پیتزا رو روی اون ریختم...

کودک من

و یه نان تست دیگه گذاشتم روش و داخل ساندویج ساز گذاشتم.

کودک من

نصفش کردم و دادم دستش...

کودک من

به قول یکی از دوستان خورد که خورد نخورد خودت بخورلبخند

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

rozaegar
29 مهر 92 19:01
ممنونم از طرز تهیه به وبلاگ من هم سری بزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد