وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

سالاد عدس(رژیمی)

1392/4/20 15:46
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,566 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

حدود 2 پیمانه عدس رو گذاشتم پخت. (در ظرف رو نزارید تا پوست عدس جدا نشه.) 

کودک من

یه تخم مرغ 2 زرده رو پختم و با رنده درشت رنده کردم. (می تونید 2 تا تخم مرغ بزارید .) یک عدد پیاز متوسط رو هم خلال کردم و به مواد اضافه کردم.

کودک من

روغن زیتون و آبلیمو (می تونید سرکه بریزید) و نمک و فلفل و گلپر هم اضافه کنید. می تونید از سبزیجات معطر هم استفاده کنید.

کودک من

و مواد رو با هم مخلوط می کنید.

واقعا برای کسی که تو رژیم هست سالاد مناسبیه.

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خواهرفرناز
20 تیر 92 22:34
سپیده جون کم پیداین؟
کجایین دلمون براتون تنگ شده


سلام عزیزم. ممنون که به یادمی.
من
22 تیر 92 13:22
دستور کار اینها رو از کجا میارید؟
خودتون از ایده خودتون درست میکنید؟


سلام. یه دفتر دارم که خیلی وقت پیش دستورات غذایی رو می نوشتم و خودم هم نمی دونم از کجا اینا رو نوشتم و الان دارم از روی اونا درست می کنم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد