وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من12 سالگیت مبارک

کودک من

شلوار

کرم کاسترد برای افطار

1392/4/24 1:11
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,957 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

مواد لازم : شیر 5/1 لیوان - پودر کاسترد 2 قاشق غذاخوری - شکر نصف پیمانه - زرده تخم مرغ 1 عدد (اگه دوست ندارید می تونید اضافه نکنید ولی برای بچه ها اضافه کنید خوبه.) وانیل 2/1 قاشق چایخوری و کمی زعفران دم کشیده.

اول شیر رو با پودر کاسترد و شکر و زرده تخم مرغ خوب هم زدم. روی حرارت گذاشتم و مرتب هم زدم تا کمی از فرنی سفت تر بشه.

شوهرم از فرنی شل تر دوست داره که می تونید زودتر زیر شعله رو خاموش کنید.

بعد از خاموش کردن شعله وانیل اضافه کنید.

کودک من

در آخر با پودر پسته و گردو تزیین کردم و گذاشتم تو یخچال تا سرد بشه.

کودک من

کودک من

شاید دوست داشته باشید این پست ها رو برای ماه رمضان درست کنید...

کودک من  کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیر مهدی (سوده)
24 تیر 92 11:12
سلامممممممم گلممممممم ممنون عزیزممممممممم یک سوال کاسترد همه جا گیر میاد؟راحته تهیه اش؟خیلی خوشم امد عالی بود عزیزم .


سلام خانمی. پودر کاسترد رو می تونی از سوپرمارکتهای بزرگ تهیه کنی. برای دسر بچه ها هم خیلی خوبه. مخصوصا که تخم مرغ هم داره.
مامان محمدرهام جون
24 تیر 92 14:38
توبینظیری


سلام. لطف دارید.
مامان رهام
8 مرداد 92 13:27
سلام عزیزم وبتون عالیه با اجازه لینکتون کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد