وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد علی عزیز با تم باب اسفنجی

1392/4/26 2:20
نویسنده : وبلاگ کودک من
30,229 بازدید
اشتراک گذاری

این کارت دعوت جشن تولد

این خوش آمدگویی روی در ورودی نصب شد

حالا بفرمایید داخل

 

لباس و کلاه دوران نوزادی + ساعت هنگام تولد + عکس اولین روز تولد

 

میز گیفت ها و تنقلات

 

کارت های یادگاری

 

تقویم های سال 1392 با عکس علی و تم باب اسفنجی که به عنوان گیفت تقدیم کردیم به مهمونای عزیزمون.

پشمک

 

دفتر رنگ آمیزی که داخلش طرح های باب اسفنجی داره . این دفتر ها رو تقدیم کردیم به مهمونهای کوچولومون

دسر و شام

الویه و کبه

سالاد کلم

 

ساندویچ مسحب

کادوهای قشنگت

 در آخر این هم کارت های یادگاری که مهمونها زحمت کشیدن برات نوشتن تا بزرگ شدی بخونی.

 با تشکر از مامان علی

http://koodakema.niniweblog.com

 لینکهای باب اسفنجی

 چطور یه باب اسفنجی بکشم؟

تولد مبینا

تولد امیر عباس

تولد آرمین

تولد سام

تولد شایان

تولد امیر علی

تولد پارسا

ایده های تولد باب اسفنجی

کاردستی باب اسفنجی 1

کاردستی باب اسفنجی نمونه 2

کاردستی باب اسفنجی هالووین

طرز درست کردن جعبه باب اسفنجی برای گیفت

نمونه تولد باب اسفنجی

نمونه لاک ناخن با تم باب اسفنجی

آموزش تصویری کشیدن لاک ناخن باب اسفنجی

جعبه گیفت - تگ - استیکر و پازل باب اسفنجی

تزیینات تولد با تم باب اسفنجی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

کیان
26 تیر 92 4:36
چطوری اینطوریییییییی ؟؟!!!! منم تفلد اینجوری میخوااااااااااام ماماااااااااااااااااااان
a
26 تیر 92 10:09
سلام خوبین من میخواستم عکسهای تولد پسرم رو براتون بفرستم
به چه ایمیلی براتون بفرستم که تو وبلاگ بذارید؟


سلام. بفرمایید . sepidehrostami33@yahoo.com
مامان علی خوشتیپ
26 تیر 92 10:55
خصوصی عزیزم
مهدیه
26 تیر 92 16:03
تولدت مبارک پسر کوچولوی خوشگل
ساندذویچ مسحب چیه؟ نشنیدم تابحال!
تم تولدت خیییییلی قشنگه! خودتون درست کردین یا از جایی سفارش دادین و براتون آماده کردن؟


سلام مهدیه جان. امیدوارم مامان علی عزیز پیام شما رو بخواند و پاسخ دهد در غیر اینصورت به وبلاگشان بروید و از ایشون سوال کنید. با تشکر
madarkhanomi
26 تیر 92 17:53
راستش من میخوام برای نی نی توی دلم اتاق تزیین کنم اگه شما ایده ای داری میشه بهم سر بزنی و کمکم کنی؟؟؟؟ لطفا


سلام. شما می توانید از قسمت موضوعات ایده های سیسمونی کمک بگیرید. با تشکر
arezoo
29 تیر 92 14:09
سلام
میشه منم عکسهای تولد پسرم رو تو وبلاگ شما بذارم


سلام خانمی. اگه وب دارید که ادرس بدید اگه ندارید به این ایمیل بزنید و اگه زدید بهم بگید. با تشکر.
sepidehrostami33@yahoo.com
یاسمین مامان سورنا
6 مهر 92 20:56
سلام تولد گل پسرتون مبارک باشه امیدوارم همیشه سالم و شاد باشه منم می خواستم واسه تولد امسال سورنا از تم باب اسفنجی استفاده کنم ممنون از ایده های زیباتون موفق باشید
زهرا مامی ایلیا (شیرین تر از عسل )
24 تیر 93 7:31
سلاااام دوست خوووبم خوبی خسته نباشی دوست خوبم یه سوال درباره کارت دعوت برای جشن داشتم تو لینک تولود علی (همین صفحه )از کارت دعوتش خوووشم امده عزززیزم میخواستم بپرسم مینونید کمکم کنید تا بتونم این مدل و دان کنم و روش کار کنم ممنون میشم
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. دانلود این کارت رو که باید از خود مامان علی بپرسید. متاسفانه نمونه این کارت رو ندارم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد