وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

ماشین کوچولو

1392/5/3 10:57
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,737 بازدید
اشتراک گذاری

 ديروز با مامان جوون

 رفته بوديم   خيابون

 ماشينهاي جورواجور 

 اونجا  ديدم فراوون

 يك ماشين كوچولو 

 شبيه يك  قورباغه

 توي خيابون ديدم

 گفتم چقدر اين ماهه!

 اسمش چيه مامان جان

 اين وانته  يا پيكان؟

 گفت : هيچكدوم عزيزم

 نه وانت و نه پيكان

 يك ماشين قديمي

 اين كوچولو فولكسه

 شنيده ام گفته اند 

 يه ماشين دو لوكسه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

رزیتا مادر آرمیتا
4 مرداد 92 3:51
مادر خوب و مهربون سلام . من تازه با وب شما آشنا شدم . بسیار ممنون و سپاسگذارم با این همه آگاهی و .... که در اختیار ما قرار میدید . ایشالا که همیشه سالم و تندرست باشید . راستی من شمارو با افتخار لینک کردم .
دایی نی نی ها
5 مرداد 92 9:11
با سلام وتبریک به خاطره وبلاگ قشگتون اگه دوس دارین وبلاگتون ازاینم قشنگتربشه با سفارش طراحی قالب ورودی وبلاگ با عکس نی نی خودتون و طراحی آلبوم عکس از یک روزگی نی نی تا الان ودیده شدن دربالای وبلاگ فقط طراحی قالب 20000ریال طراحی آلبوم عکس 20000ریال درکل با 40000ریال وبلاگ دلبنده خودتون رو زیبا تر کنید هزینه طراحی بصورت شارژ ایرانسل پس از دریافت طراحی تحویل گرفته میشود منتظره هستم اگه دوس داشتین سفارش بدین دربخش نظرات وبلاگ به من اطلاع بدین تا در کوتاه قالب ورودی وآلبوم عکس رو طراحی کنیم برای نمونه میتونید وبلاگ خوده مارو ببینید قالب ورودی میتونه در راسته جشنواره باشه مونده به سلیقه خودتون
عالمه مامان امیرحسین
5 مرداد 92 18:18
بامزه بود
مامان شاران
6 مرداد 92 14:28
سلام مطالب بسیار عالی هستند با اجازه لینکتون کردم موفق باشیدخوشحال میشم شما هم منو لینک کنید
مامان خانومی
8 مرداد 92 12:30
سلام برای دلی مینویسم که هر روز برای دیدار تو قلبش میزنه هر روز برای با تو بودن گریه کردنات و شیطنتات دلش تنگ میشه هر روز با یاد تو به رختخواب میره عزیزم دیشب شب قدر برات دعا کردم دوست داشتی بیا پست متفاوت گذاشتم اخه من تازه بدنیا اومدم
مامان مهدیار
9 مرداد 92 2:39
دلم برات تنگ شده


سلام خانمی. منم دلم برات تنگ شدههههههه.
مامان آنا
9 مرداد 92 5:00
سلام وبلاگ عالی وقشنگی دارین ممنون میشم اگه وبلاگ منم جزو پیوندها قرار بدبن
من
10 مرداد 92 18:06
چرا ديگه آپ نميكنيد؟


سلام . اسباب کشی داشتم و به نت کمتر دسترسی دارم.
کیان
11 مرداد 92 16:18
خیلی با حاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد