وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

مچ کردن چوب بستنی ها

1392/5/12 1:18
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,405 بازدید
اشتراک گذاری

rhyming words کلمات هم قافیه ای هستند که بسیار برای کودکان جالب است. کلماتی مانند 

 one, sun

two , shoe

three , tree و هزاران کلمات دیگر که از طریق شعر و بازی می توان به کودکان آموزش داد که بازی مچ کردن چوب بستنی نمونه ای از این آموزش است که ما به کودکان یاد می دهیم.

کودک من

طرح اولیه بستنی که می توانید پرینت بگیرید.

کودک من

برای راحتی کار سعی کنید کلمات قافیه دار رو روی کاغذهای یک رنگ بنویسید تا پیدا کردن آن برای کودکان راحت تر باشد.

برای این کار هزاران ایده می توانید انجام دهید . مانند :

کلمات قافیه دار و یا گذاشتن تصویر در یک طرف و نام کلمه در قسمت دیگر و یا مساله های ریاضی مانند : 1+1 و جوابش در قسمت بعدی کاغذ و هزاران روش دیگر

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد