وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد 5 سالگی نازنین عزیز

1392/5/12 3:18
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,851 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

وقتی نازنین اخم می کند متفکر

کودک من

الان دقیقا یکی به من بگه تولد کیه ؟؟!!

مهسا کیک رو می بره ! مهسا شمع ها رو فوت می کنه ! مهسا می خواد کادوها رو باز کنه ! مهسا همه جا هست ! نازنین از روی صندلی بلند شو مهسا بشینه سوال

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

و 3 تا دختر عموها قلبقلبقلبماچماچماچ

کودک من

کودک من

کودک من

صدقه سرت بام

کودک من

کودک من

بدون نظر نری هاااااا

نمی خوای تولدش رو تبریک بگی ؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سعیده
12 مرداد 92 3:22
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
مامان دنیز
12 مرداد 92 14:24
تولدت مبارک عزیزم
زهرا
13 مرداد 92 1:01
باشه چشم.سعی خودمو میکنم.
معصومه مامان آرتین
13 مرداد 92 13:28
تولدت مبارک خانم خوشکله.
ابو نازنین
13 مرداد 92 23:05
من به عنوان پدر نازنین نفهمیدم تولد کیه چه برسه به شما


ههههههههههههههه
مامان امیر مهدی (سوده)
15 مرداد 92 10:29
تولدت مبارک گل دختر.
سپیده جون ادرس وب این خانم گلو نذاشتی میشه ادرسشو بدی من هر وقت عکس میذاری میرم وبشون و وبشونو هم میبینم ممنون خانمم.


سلام. خانمی. این تولد دختر عموی عزیز ما است که وبلاگ نداره.
مامان کوثر
15 مرداد 92 13:47
تولدت مبارک . جشن تولد جالبی بود بخصوص کارهای عجیب محمد مهدی


آخ از دست این جنس مذکر گله ای نیست
گر هم گله ای هست دگر حوصله ای نیست
منیره
21 مرداد 92 2:22
مبارکه
مامان ترنم
7 شهریور 92 5:08
مبارک باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد