وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

کاردستی درست کردن پل

1392/5/16 1:59
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,088 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

بالای پل را رنگ راهرویی می زنید.

کودک من

با استفاده از خمیر نمک که در پست های قبل طرز درست کردن آن آموزش داده شد مانند تصویر زیر عمل کنید.

لینک درست کردن خمیر نمک

کودک من

کودک من

نی هایی را برش می دهید و به پل متصل کنید.

کودک من

کودک من

و در ادامه کار با برش دادن لوله پاک کن مراحل را کامل کنید.

کودک من

کودک من

و در آخر با گذاشتن یک عروسک کاغذی بر روی پل به کار خود خاتمه دهید

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آنی
16 مرداد 92 16:34
سلام سپیده جون عکس های جشن دندونی ویانا کوچولو رو تو وبلاگش گذاشتم اگر قابل دونستی یه سر به وبلاگش بزن و عکسا رو تو وبلاگت بذار
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد