وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن دندونی ویانا عزیز با تم رنگ رنگی

1392/5/17 1:33
نویسنده : وبلاگ کودک من
16,228 بازدید
اشتراک گذاری

جشن دندونی با تم رنگ رنگی

کارت دعوت

جشن دندونی ویانا با تم رنگ رنگی

 

کارت راهنمای مهمان ها

 

جشن دندونی ویانا با تم رنگ رنگی

 

کارت خوش آمدگویی

 

جشن دندونی ویانا با تم رنگ رنگی

لیبل نوشابه

لیبل نوشابه

تگ غذا و دسر

تگ غذا و دسر

میز شام( غذای اصلی کباب بود)

جشن دندونی ویانا با تم رنگ رنگی

میز کیک

جشن دندونی ویانا با تم رنگ رنگی

ژله پروانه ای با بال دو رنگ قرمز و زرد ( البته تو عکس خیلی واضح نیفتاد )

 

تزیین ژله

ژله پروانه ای

ژله پروانه ای با بیس آلوئه ورا

سالاد ماکارونی

جشن دندونی ویانا با تم رنگ رنگی

سالاد اندونزی

جشن دندونی ویانا با تم رنگ رنگی

ژله تو خربزه

جشن دندونی ویانا با تم رنگ رنگی

طرز درست کردن ژله رنگین کمان پرتقال

ژله دو رنگه در پوست پرتقال

جشن دندونی ویانا جون با تم رنگ رنگی

ماست با دست خط مامان ماهرخ

جشن دندونی ویانا یا تم رنگ رنگی

کیک جشن دندونی 

کیک جشن دندونی

آویز عکس ویاناجونم

جشن دندونی ویانا با تم رنگ رنگی

و این هم عکس های ویاناجونم

 

جشن دندونی ویانا جون با تم رنگ رنگی

جشن دندونی ویانا جون با تم رنگ رنگی

جشن دندونی ویانا جون با تم رنگ رنگی

جشن دندونی ویانا با تم رنگ رنگی

جشن دندونی

با تشکر از مامان ویانا

http://jojoo2012.niniweblog.com/

 طرز درست کردن آش دندونی

 لینک مدل بالش دندونی

 طرز درست کردن پری دندونی

 دانلود چارت مسواک و نخ دندان

 دانلود فایل PDF پری دندان

 فایل رنگ آمیزی دندان

 آموزش تصویری درست کردن کیف دندونی

 جعبه پری دندونی

 دانلود نت پری دندونی

 آدرس فایل فتوشاپ جشن دندونی نگار عزیز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

کیان
17 مرداد 92 3:23
عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد
عاطفه
20 مرداد 92 15:44
ممنون قشنگ بودن
مامان ندا
23 مرداد 92 14:25
سلام سپیده جون عکسهای جشن دندون یدخترم تووبش هست اگه خواستی ازاونجاکپی کن وبیاراینجایابرات ایمیل کنم


slm. lotfan adress webton ro bazarid ta copy konam.
نیک پاک
27 مرداد 92 11:02
وای چقد خوردنییییییییی خصوصا اون کوچولوی خوشمزه اون جا رو مبل
مامان امیر مهدی (سوده)
28 مرداد 92 10:33
سلام عزیزم ممکنه اهنگ عمو پورنگ که پسری داریم که ماهه رو برای من بذارید من هر جا گشتم فقط تصویریش بود من میخوام به عنوان موزیک برای وبلاگ امیر مهدی بذارمش .اگه کمکم کنید ممنون میشم بازهم مثل همیشه مزاحمتون شدم شرمنده
مامان ندا
29 مرداد 92 0:20
سلام عکس جشن دندونی روگذاشتم اگه خواستین کپی کنین اگه نه بگین برایتان ایمیل کنم


slm. lotfan adress webton ro bazarid ta copy konam.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد