وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

دسته گل کاغذی

1392/6/14 2:30
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,471 بازدید
اشتراک گذاری

;

روی تصویر زیر کلیک کنید تافایل مورد نظر دانلود شود . بعد از رنگ آمیزی تصاویر مانند تصاویر گلها را درست کنید.

;

;

;

;

;

;

کاردستی هایی که شاید دوست داشته باشید ...

کودک من کودک من

کودک من

کودک من کودک من

کودک من کودک من

کودک من کودک من

کودک من کودک من

کودک من کودک من

کودک من کودک من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهسا زمانی
14 شهریور 92 17:12
سلام به شما دوست عزیز وبلاگتان خیلی قشنگ بود استفاده کردیم ان شااله کانون خانواده ات پر نور و شادی منم به شما یک هدیه میدم که انشالله خوب ازش استفاده کنید لیستی از محصولات شرکت ماست هم برای پدران عزیز و هم برای مادران گرامی لینک لیست محصولات : http://www.tinylord.com/rK9 در صورت داشتن محصولات جدید ایمیل خود را در قسمت نظر دهی وارد کنید پیامک بزنید
مهسا زمانی
14 شهریور 92 17:53
سلام به شما دوست عزیز وبلاگتان خیلی قشنگ بود استفاده کردیم ان شااله کانون خانواده ات پر نور و شادی منم به شما یک هدیه میدم که انشالله خوب ازش استفاده کنید لیستی از محصولات شرکت ماست هم برای پدران عزیز و هم برای مادران گرامی اگر محصولات ما عالی بود به دوستان خود معرفی کنید ممنون لینک لیست محصولات : http://www.tinylord.com/rK9 در صورت داشتن محصولات جدید ایمیل خود را در قسمت نظر دهی وارد کنید پیامک بزنید
مامان آنا
15 شهریور 92 2:21
افتخار تبادل لینک میدید؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد