وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

دانلود آهنگ "رودخانه"

1392/6/17 6:57
نویسنده : وبلاگ کودک من
24,913 بازدید
اشتراک گذاری

آهای آهای ای گرگه

این رودخونه بزرگه

آبش خیلی زیاده

نمی شه رفت پیاده

باید که قطره باشیم

یا که یک چیز سوار شیم

اگه کسی ببینه

سر دمت رو می چینه

یکی با یک گلابی

یک کاسه لعابی

یک موش و یک تله موش

یک گربه و یک خرگوش

یک ماه و یک ستاره

عید اول بهاره

دانلود آهنگ در ادامه مطلب

دانلود آهنگ "کلیک کنید"

لینکهای آهنگهای کودکانه

دانلود ترانه کودکانه خاله شادونه (سری اول)

دانلود ترانه کودکانه خاله شادونه (سری دوم)

دانلود آهنگ های عمو پورنگ (سری اول)

دانلود آهنگ های عمو پورنگ و امیر محمد (سری دوم)

دانلود آهنگ های عمو پورنگ و امیر محمد (سری سوم)

دانلود آهنگ های عمو پورنگ و امیر محمد (سری چهارم)

دانلود آهنگ های عمو پورنگ (سری پنجم)

دانلود آهنگ های کودکانه (سری اول)

دانلود آهنگ تولد برای کودکان

دانلود آهنگ مل مل

دانلود آهنگ عمو زنجیرباف از عمو پورنگ

دانلود تیتراژ کتابخانه عمو پورنگ

دانلود آهنگ برای تولد عمو پورنگ

آی مژده مژده مژده عیده و وقت شادیست

دانلود آهنگ ای ایران

دانلود آهنگ خانواده

شعر انار دونه دونه با صدای سید محمد سپهر عزیز

دانلود شعر قهر و آشتی

دانلود آهنگ "زنبور"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سارا مامانی شیدا
16 شهریور 92 17:49
دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان روزت مبارک عزیزم. . .
نازنين
16 شهریور 92 19:13
سلام عزيزم خوبي؟ خانومي من دو بار ژله خرده شيشه رو از رو دستوري كه گذاشتين درست كردم ولي ژله اصلا نميگيره يه بار كه برا تولد دخترم درست كردم خواب شد الانم برا تولد همسرم و همه چي طبق دستور بود ولي نميدونم چرا نگرفت و ژله بيس شله؟ فقط بجاي آلوورائه از آناناس استفاده كردم و با سه ليوان شير حلش كردم و يه قوطي شيرعسل ريختن روش و يه مين گذاشتم تو مايكرو ولي نگرفت و كلي خجالت كشيدم
مامان فاطمه
16 شهریور 92 19:20
سلام ممنونم که یادم کردی اما من سر میزنم اف میامم و میرم یه پیشنهاد داشتم واست یه بخش واسه بازی با بچه ها بزار مامانا از بازی با بچه ها تو رده سنی بچه هاشون بگن کلی ایده واسه همه میشه نظرت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
مامان آنا
17 شهریور 92 2:05
سلام عزیزم تو بخش نظرات وبلاگ گفته بودید که اگه بخوام میتونیدعکس اتاق دخترم را تو وبلاگتون ثبت کنید.این باعث افتخاره.فقط اگه نیاز نیست من کار خاصی کنم بهم اطلاع بدید تا عکس ها را توی وبلاگ کاملتر کنم وعکس لباس ها و وچیزای دیگرش را بذارم وبعد زحمتش را بکشید.راستی افتخار تبادل لینک میدید؟
فاطمه
21 شهریور 92 7:14
چرا شعرو غلط نوشتی؟:

"باید که دست بکار شی

رو یه چیزی سوار شی"

بعدم:

"یه سیب و یک گلابی

یک کاسه لعابی"

با سلام. متن شعر طبق آهنگ مورد نظر که دانلودش در ادامه مطلب می باشد نوشته شده است.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد