وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

کوکوی سیب زمینی شکم پر

1392/6/17 7:55
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,741 بازدید
اشتراک گذاری

;

مواد لازم : سیب زمینی ٢ عدد - تخم مرغ ١ عدد - پیاز ١ عدد - گوشت چرخ شده و قارچ - زردچوبه و فلفل و نمک و رب گوجه به مقدار لازم

طرز تهیه :

مواد داخل کوکو شامل پیاز سرخ شده و گوشت و قارچ و رب گوجه و ادویه و نمک که مثل تصویر زیر می شه. اگه می خواین قارچ هاتون سیاه نشن کمی آبلیمو هنگام تفت بهشون اضافه کنید. اگه دوست داشتید می تونید بجای گوشت سویا اضافه کنید. بعضی ها داخل کوکو زرشک و یا سوسیس هم اضافه می کنن که ما زیاد سر و کاری با زرشک و سوسیس نداریم.

;\" width=

سیب زمینی ها رو آب پز کنید و رنده کنید . من ٢ تا تخم مرغ بهش زدم ولی شما یه دونه بزنید تا خیلی سیب زمینی ها شل نشن. نمک و ادویه هم اضافه کردم وحسابی همش زدم.

;

روغن رو تو ماهیتابه بریزید و مقداری از سیب زمینی بردارید و تو کف دست پهنش کنید.

;

از موادی که درست کردید داخلش بریزید و ببندید و سرخ کنید.

;

برای دخملی کمی پنیر پیتزا هم روی مواد ریختم.

;

حالا تو دیس بچینید و تزیین کنید. می تونید بعد از سرخ کردن روی یه پارچه بزارید تا روغنش گرفته شه.

;

;

به به ! با سس سبزیجات چی می شه !

;

لینکهایی که شاید دوست داشته باشید

کودک من

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد